اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی سامانه پیامکی جدید تامین اجتماعی قم

ارتباط بیمه شدگان و کارفرمایان با تامین اجتماعی تسهیل می‌شود

همزمان با میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) سامانه جدید پیامکی اداره کل تامین اجتماعی استان قم با شماره 1000142251 راه‌اندازی شد.

ارتباط بیمه شدگان و کارفرمایان با تامین اجتماعی تسهیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: تعامل با مخاطبان سازمان و آگاهی از نقطه نظرات آنان از اصول اساسی ارائه خدمت در تامین اجتماعی است.

سیدمجتبی موسوی افزود: رویکرد سازمان تامین اجتماعی برقراری ارتباط دوسویه و منطقی و بی واسطه با مخاطبان به‌ویژه کارفرمایان و بیمه شدگان بوده و راه‌اندازی سامانه پیامکی نیز گامی در تحقق همین ارتباط بی‌واسطه است.

وی تصریح کرد: سامانه جدید پیامکی اداره کل تامین اجتماعی قم این امکان را دارد که بتوانیم با استفاده از امکانات ویژه آن با مخاطبان سازمان ارتباطی آسان‌تر داشته و پیگیر جدی نظرات و درخواست‌های آنان باشیم.

کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را به شماره پیامک 1000142251 ارسال کرده و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ لازم را دریافت کنند.

همچنین مخاطبان اداره کل می‌توانند در صورت تمایل نام و نام خانوادگی خود را برای ثبت در سیستم اعلام کنند تا اخبار و اطلاعیه‌های حوزه تامین اجتماعی به موقع به آنان اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/78002/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول