به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: تعامل با مخاطبان سازمان و آگاهی از نقطه نظرات آنان از اصول اساسی ارائه خدمت در تامین اجتماعی است.
سیدمجتبی موسوی افزود: رویکرد سازمان تامین اجتماعی برقراری ارتباط دوسویه و منطقی و بی واسطه با مخاطبان بهویژه کارفرمایان و بیمه شدگان بوده و راهاندازی سامانه پیامکی نیز گامی در تحقق همین ارتباط بیواسطه است.
وی تصریح کرد: سامانه جدید پیامکی اداره کل تامین اجتماعی قم این امکان را دارد که بتوانیم با استفاده از امکانات ویژه آن با مخاطبان سازمان ارتباطی آسانتر داشته و پیگیر جدی نظرات و درخواستهای آنان باشیم.
کارفرمایان، بیمهشدگان و مستمریبگیران میتوانند نظرات و پیشنهادات خود را به شماره پیامک 1000142251 ارسال کرده و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ لازم را دریافت کنند.
همچنین مخاطبان اداره کل میتوانند در صورت تمایل نام و نام خانوادگی خود را برای ثبت در سیستم اعلام کنند تا اخبار و اطلاعیههای حوزه تامین اجتماعی به موقع به آنان اطلاعرسانی شود.
انتهای پیام/78002/ب/چ3000