اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی:

فجر سپاسی در تهران اردوی آماده‌سازی برپا می‌کند

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: تیم فجر برای کسب آمادگی بیشتر و حضور قدرتمند در لیگ برتر سیزدهم از دوم تیر ماه جاری اردوی خود را در تهران برپا می‌کند.

فجر سپاسی در تهران اردوی آماده‌سازی برپا می‌کند

محمد عاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: تمرینات فجر به طور منظم از ششم خردادماه امسال شروع شده و بازیکنان مورد نظر کادر فنی در این مدت جذب شده‌اند.

وی افزود: در اردوی آماده‌سازی تهران دو بازی تدارکاتی با تیم‌های سایپای البرز و صبای قم در روزهای سوم و پنجم تیرماه جاری برگزار می‌کنیم تا تیم به شرایط آرمانی مورد نظر برسد.

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در مورد بازگشت مهرزاد معدنچی بازیکن پیشین فجر تصریح کرد: این بازیکن همگام با سایر بازیکنان در تمرینات شرکت داشته و مورد نظر کادر فنی برای حضور در لیگ است که در اردوی تهران وضعیت خود با باشگاه پرسپولیس را مشخص می‌کند.

عاری خاطرنشان کرد: با انتخاب غلامحسین پیروانی برای هدایت فجر در لیگ برتر امسال بازیکنان جدید با نظر و خواست وی جذب شده‌اند و تیم شرایط خوبی برای حضور در مسابقات دارد.

این مسئول تیم فجر بیان کرد: بازی‌های خانگی فجر سپاسی در لیگ برتر 13 در ورزشگاه حافظیه برگزار می‌شود که با بازسازی‌های انجام شده چمن بسیار مطلوبی دارد.

وی با انتقاد از حمایت نشدن باشگاه فجر گفت: تنها حامی مالی تیم فجر در استان فارس، سپاه فجر است و حمایت خوبی از سوی دیگر سازمان‌های مسئول صورت نمی‌گیرد که امیدواریم امسال شاهد حمایت بهتری از تنها نماینده این استان در لیگ برتر باشیم.

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در پایان اذعان داشت: تمام تلاش عوامل، مدیران و بازیکنان در این تیم زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهید سپاسی در لیگ برتر ایران و خوشحال کردن هواداران خونگرم استان فارس است.

انتهای پیام/2448/ط20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول