اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

عملکرد جهادی شهرداری قم در اجرای پروژه پیامبر اعظم یادآور دوران دفاع مقدس است

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم ‌گفت: نیروهای پر توان شهرداری قم در اجرای طرح بلوار پیامبر اعظم (ص) بسیار فعال بودند و این بازدید ما را یاد ایام جنگ و دوران دفاع مقدس می‌اندازد.

عملکرد جهادی شهرداری قم در اجرای پروژه پیامبر اعظم یادآور دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در حاشیه بازدید جمعی از مسئولین استان از روند اجرای پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) که پیش از ظهر روز جمعه انجام شد تلاش شبانه‌‌روزی مجموعه شهرداری قم در اجرای این طرح را به کار و تلاش رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس تشبیه کرد و اظهار داشت: در بازدیدی که از اجرای این پروژه به عمل آمد، ‌نیروهای پر توان شهرداری قم بسیار فعال مشغول بودند و این بازدید انسان را یاد ایام جنگ می‌اندازد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در شهرداری صورت گرفته، کارها به طور مناسب بین شهرداری‌های مناطق مختلف قم تقسیم شده و تمام فعالیت‌ها در یک فضای رقابتی سالم همراه با شور و نشاط و انگیزه‌های معنوی در حال پیشرفت است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با تاکید بر اینکه با همت و تلاش شبانه‌روزی مجموعه شهرداری قم پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) مراحل نهایی اجرا را می‌گذراند ابراز داشت: امیدواریم این پروژه عظیم به زودی مورد استفاده زائران و مسافران شهر مقدس قم قرار گرفته و مانند پلی میان دو پایگاه عظیم فرهنگی و مذهبی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران قرار گیرد.

محرری با بیان اینکه این بلوار نقش بسیار موثری در روان سازی ترافیک، جذب مسافر و گردشگر و آسایش و رفاه زائرین خواهد داشت تصریح کرد: امیدواریم فازهای بعدی اجرای آن نیز با همین شدت و سرعت اجرایی شده تا در آینده‌ای نزدیک شهروندان و مسافران شهر کریمه اهل بیت (س) بتوانند از ظرفیت‌های این طرح فرهنگی، معنوی و رفاهی استفاده کنند.

وی از همت حماسی شهرداری قم در اجرای این پروژه عظیم تقدیر کرد و گفت: با توجه به نظارتی که حوزه‌های فنی شهرداری و کارشناسان فنی مناطق بر روی اجرای طرح دارند امیدواریم از نظر کیفی نیز کار به خوبی اجرا شود و سرعت و کیفیت را توأم با هم در این پروژه مشاهده کنیم.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول