اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

بلوار پیامبر اعظم (ص) محوری تاثیرگذار بر جاذبه‌های فرهنگی و معنوی قم

استاندار قم با اشاره به اهمیت فرهنگی و زیارتی بلوار پیامبر اعظم (ص) گفت: این بلوار محوری تاثیرگذار بر فضای فرهنگی و جاذبه‌های معنوی شهر مقدس قم در آینده خواهد بود.

بلوار پیامبر اعظم (ص) محوری تاثیرگذار بر جاذبه‌های فرهنگی و معنوی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، کرم‌رضا پیریایی با اشاره به پیشینه احداث بلوار پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: این محور شهری به طول تقریبی هفت کیلومتر پیوند دهنده مرقد مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به عنوان دو جاذبه معنوی اصلی شهر مقدس قم محسوب می‌شود.

استاندار قم با اشاره به آثار اجرای این طرح گفت: پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) علاوه بر کارکرد تسهیل عبور و مرور و روان سازی ترافیک شهری که در جای خود بسیار مهم و حیاتی است فضای شهری جذاب و معنوی دلنشینی را برای زوار و مجاورین حرم بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران این قبله‌گاه عاشقان و دلدادگان حضرت ولی عصر(عج) فراهم خواهد کرد.

وی به ویژگی‌های فرهنگی محور اشاره و تصریح کرد: بلوار پیامبر اعظم (ص) به عنوان طولانی‌ترین بزرگراه معنوی دارای رویکردی کاملا فرهنگی، زیارتی و گردشگری بوده و این مسئله بر جذابیت‌های آن افزوده است.

استاندار قم از این طرح به عنوان یک طرح جامع یاد کرد و افزود: در بدنه این طرح عظیم شهری کاربری‌های مختلفی با هدف تامین خدمات ضروری مورد نیاز زوار و شهروندان پیش‌بینی شده است.

پیریایی با اشاره به نقش مهم این پروژه در توسعه شهر قم گفت: این طرح زمینه مناسبی را برای ایجاد و توسعه امکانات و تاسیسات رفاهی و خدماتی و گردشگری مورد نیاز میلیون‌ها زائر حرم کریمه اهل بیت و مسجد مقدس جمکران فراهم کرده است که این مهم می‌تواند تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی آینده قم داشته باشد.

استاندار قم با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل این طرح اظهار داشت: بلوار پیامبر اعظم(ص) محوری تاثیرگذار بر جاذبه‌های فرهنگی و معنوی شهر مقدس قم در آینده خواهد بود.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول