اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات

اسلامی از صبا جدا شد / مهاجم صبا در مس

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم مهاجم دو فصل اخیر این تیم را از لیست خود خارج کرد تا این بازیکن به تیم فوتبال مس کرمان بپیوندد.

اسلامی از صبا جدا شد / مهاجم صبا در مس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در حالی که این روزها در اردوی اردبیل در تمرینات بدنسازی و همچنین تاکتیکی و فنی، سعی می‌کند ارزیابی دقیقی از بازیکنان حاضر در اردوی این تیم داشته باشد، یک بازیکن را از لیست صبا خارج کرد.

16 روز دیگر به پایان مهلت نقل و انتقالات پیش فصل سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور زمان باقی مانده است و در این مدت صبایی‌ها که چندین بازیکن فصل قبل خود را از دست داده‌اند، یک بازیکن دیگر را نیز از لیست خود کنار گذاشتند.

بعد از جدایی رسمی شش بازیکن کلیدی تیم فوتبال صبای قم و همچنین کنار رفتن چند بازیکن پا به سن گذاشته از جمع صبایی‌ها، کادر فنی تیم فوتبال صبای قم نام یکی از بازیکنانی که در دو فصل اخیر لیگ برتر با پیراهن صبا بازی کرده بود را به یکباره از این تیم حذف کرد.

این بازیکن عبدالکریم اسلامی مهاجم جوان، تکنیکی و سرعتی صبای قم است که در لیگ‌های یازدهم و دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور عضو تیم صبای قم بود و گل‌های ارزشمندی نیز با پیراهن صبا در لیگ برتر به ثمر رساند.

اسلامی در سال 1390 از تیم فوتبال اتکاء گرگان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان جدا شد و با انتخاب عبدالله ویسی سرمربی وقت تیم صبا به قم آمد و عضو تیم صبا در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

این بازیکن در لیگ یازدهم نقش تاثیرگذاری در موفقیت صبای قم در کسب مقام چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشت و همراه با این تیم جواز حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

با اینکه اسلامی در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل مصدومیت و همچنین تشخیص دو سرمربی صبا یعنی یحیی گل محمدی و عبدالصمد مرفاوی کمتر در ترکیب اصلی صبا به میدان رفت اما صبایی‌ها در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ سیزدهم قرارداد این بازیکن را تمدید کردند تا اسلامی در صبا ماندگار باشد.

اسلامی پیش از سفر صبای قم به اردوی اردبیل همراه با اکبر صادقی همزمان قرارداد خود را برای همراهی صبا در لیگ سیزدهم تمدید کردند اما معلوم نیست که در اردوی اردبیل چه اتفاقی رخ داده است که مایلی کهن به یک باره قید این بازیکن را زده و اسلامی با ترک اردوی صبای قم به مس کرمان رفته است.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول