اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم صبای قم:

صبا با مجهز شدن زمین تمرین به قم می‌آید/ در لیگ سیزدهم تیمی مدعی هستیم

سرپرست صبای قم نیاز به برخورداری از زمین چمن استاندارد تمرین را مهمترین لازمه حضور صبا در قم و برگزاری برنامه‌های آماده سازی این تیم در این شهر عنوان کرد.

صبا با مجهز شدن زمین تمرین به قم می‌آید/ در لیگ سیزدهم تیمی مدعی هستیم

حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: به واقع از اینکه تیم کاملا به قم بیاید و تمرینات و برنامه‌های آماده سازی خود را در کنار بازی‌های خانگی در قم برگزار کند، خواسته قلبی مجموعه فعال در باشگاه صبا و بازیکنان تیم نیز هست.

وی ابراز کرد: وقتی تمرینات در قم برگزار شود، بسیاری از دغدغه‌های ما برطرف می‌شود، در طول یک سال هزاران کیلومتر فاصله بین قم و تهران را رفت و آمد می‌کنیم تا امورات مربوط به تیم به خوبی انجام شود اما وقتی در قم حضور داشته باشیم دیگر نگرانی و دغدغه‌ای نداریم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: این روزها عزیزان علاقمند به فوتبال اعم از مردم قم، هواداران صبا و رسانه‌های مختلف در خصوص اینکه آیا سرانجام امسال صبا به قم منتقل می‌شود سئوال می‌کنند در حالی که من در پاسخ به این سئوال می‌گویم که چرا صحبت از انتقال می‌کنند.

وی عنوان داشت: این تیم به نام قم و برای قم است و همه ما آن را صبای قم می‌شناسیم بنابراین بحث انتقال نیست و موضوع مهم ایجاد شرایط و تسهیلات لازم به منظور انجام دائمی و صددرصدی تمرینات صبا همچون بازی‌های خانگی این تیم در قم است.

نجاتی تاکید کرد: نباید یادمان برود که صبا یک تیم حرفه‌ای در بالاترین سطح لیگ فوتبال باشگاهی ایران یعنی بازی‌های لیگ برتر است بنابراین اگر خدای ناخواسته کمترین خلل و مشکلی در راه آماده سازی این تیم وجود داشته باشد عواقب آن جبران‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: ما در قم زمین مناسبی در ورزشگاه یادگار امام داریم و این ورزشگاه از نظر استاندارد بین‌المللی یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران و منطقه خاورمیانه است اما نمی‌توان از آن به عنوان زمین تمرین استفاده کرد و در حقیقت نیاز ضروری تیم برای انجام دائمی تمرینات در استان قم، زمین چمن و امکانات استاندارد جانبی آن است.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به اینکه آیا زمین چمن دانشگاه قم که نخستین تمرین صبا روز بیستم خرداد در آن برگزار شد، شرایط مناسبی برای ادامه تمرینات صبا ندارد؟ تصریح کرد:‌ دانشگاه یک محیط فرهنگی است و عزیزان به ما لطف کردند که امکان انجام تمرین ما در آنجا فراهم شد اما به غیر از زمین چمن مولفه‌های دیگری نیز باید در نظر گرفته شود.

وی یادآور شد: در قم زمین چمن مجموعه ورزشی هلال احمر را برای تمرینات صبا در نظر گرفته‌ایم اما این زمین باید علاوه بر چمن به امکانات مهم دیگری برای رفاه تیم مجهز شود که از این بابت از مسئولان استان می‌خواهیم مجموعه صبا را یاری کنند.

نجاتی عنوان کرد:‌ واقعا از اینکه مردم قم دوست دارند این تیم در کنارشان باشد و هر روز تمرینات آن را ببینند و به واقع صبا را در قم احساس کنند بسیار خوشحالیم ولی دیری نخواهد پایید که این اتفاق رخ می‌دهد و ما نیز در کنار مردم قم خواهیم بود.

وی در پایان در خصوص اردوی آماده سازی صبا در اردبیل بیان داشت: وضعیت تیم خوب است، چند بازیکن جدید به تیم ملحق شده‌اند و سایر بازیکنان نیز که از فصل گذشته با تیم قرارداد دارند با روحیه بالایی مشغول کارهای آماده سازی هستند و در لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور، تیمی مدعی هستیم و عملکرد بسیار خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام/78002/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول