اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نیمه شعبان

86 برنامه فرهنگی و مذهبی در ملایر برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری 86 برنامه فرهنگی، مذهبی همزمان با نیمه شعبان در شهرستان ملایر خبر داد.

86 برنامه فرهنگی و مذهبی در ملایر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمد صادق انصاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: همه ساله با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه برنامه‌های مختلف فرهنگی و جشن‌های این اعیاد در سراسر کشور برگزار می‌شود که شهرستان ملایر نیز امسال این برنامه‌ها را از ابتدای ماه مبارک شعبان برگزار کرده و تا نیمه شعبان این برنامه‌ها ادامه دارد.

وی از برگزاری 86 برنامه مختلف فرهنگی و جشن‌های مذهبی همزمان با نیمه شعبان در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: بزرگترین این برنامه‌ها جشن میلاد نور در دریاچه کوثر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری جشن بزرگ میلاد نور در شب نیمه شعبان با همکاری شورای اسلامی شهر ملایر و شهرداری و سایر نهادها خبر داد و ابراز داشت: این جشن همزمان با شب میلاد حضرت مهدی(عج) در دریاچه کوثر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود «حجت‌الاسلام حسینی مجد» امام جمعه اسدآباد در جمع حاضران سخنرانی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام انصاریان بیان داشت: علاوه بر آن مراسم مولودی‌خوانی و سایر برنامه‌های فرهنگی در این جشن برگزار و از 15 نفر از کسانی که ملقب به نام مهدی و مهدیه باشند به قید قرعه تقدیر می‌شود.

وی یادآور شد: نظیر چنین مراسمی نیز در مسجد انصار واقع در شهرک ولی عصر(عج) و مسجدالمهدی در خیابان خلبان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر تصریح کرد: مراسم جشن‌های نیمه شعبان همزمان با شب و روز نیمه شعبان در بیشتر مساجد، حسینیه‌ها و تکایای شهرها و روستاهای شهرستان ملایر با همکاری هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای مساجد برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه شعبان تا نیمه شعبان 200 برنامه مختلف فرهنگی و جشن‌های مذهبی در سایر نقاط شهرستان ملایر برگزار شده و این برنامه‌ها و جشن‌ها تا نیمه شعبان ادامه دارد.

انتهای پیام/89013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول