اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

حضور حماسی ملت؛ نظام اسلامی را در مقابل تهدیدهای دشمن بیمه کرد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: حضور حماسی ملت ایران در 24 خرداد تمام نقشه‌ها و توطئه‌های متعدد دشمنان را خنثی کرده و انقلاب اسلامی را در برابر فشار غرب و شرق بیمه کرد.

حضور حماسی ملت؛ نظام اسلامی را در مقابل تهدیدهای دشمن بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل که با حضور اعضا در محل شورای شهر اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: انتخاباتی که ملت ایران با سربلندی پشت سر گذاشت انتخابات عظیم و گسترده‌ای بود که دشمن در به انحراف کشیدن آن و پدید آوردن یک تهدید از این انتخابات ماه‌ها برنامه‌ریزی کرده بود تا بتواند با برخی هدف‌گذاری‌ها جمهوری اسلامی ایران را در مسیر تعالی خود دچار اختلال و انحراف کند اما با هوشیاری ملت و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری همه این فتنه‌ها، ترفند‌ها و توطئه‌ها خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: رایی که ملت ایران به حسن روحانی دادند در حقیقت رای به جریان اعتدال، میانه‌روی، حاکمیت عقل و شعور و دوری از هرگونه تنش و دو د‌ستگی بود چرا که کشور ما امروز برای تثبیت جایگاه جهانی و بین‌المللی خود بیش از هر زمان دیگر به سیاست تنش‌زدایی در داخل و خارج نیاز دارد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: با این پشتوانه رای مردمی انقلاب اسلامی ایران در ادامه مسیر خود قادر خواهد بود بسیاری از چالش‌ها و نگرانی‌های داخلی و خارجی را برطرف کرده و دشمنان را چندین گام به عقب براند تا آنها بفهمند که مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی ایران با رای 80 درصدی ملت بار دیگر مهر تایید و حقیقتی واقعی پیدا کرد.

زنجانی گفت: همسو با انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها نیز برگزار شد که مردم متدین با انتخاب نمایندگان خود برای پارلمان محلی ابراز وجود کرده و در یک تراز بالاتر موفق شدند اعتماد و اعتبار جمهوری اسلامی ایران را در عرصه دموکراسی واقعی به نمایش بگذارند.

این مسئول عنوان کرد:‌ انتخاب 13 نفر در اردبیل برای حضور در پارلمان محلی که پنج نفر آنها همکاران شورای سوم ما هستند که در ادامه مسیر در پارلمان محلی دور چهارم حاضر می‌شوند و این انتخاب پنج عضو از شورای سوم در دوره چهارم نشان دهنده عملکرد مثبت و کارنامه قابل قبول سومین دوره شورای شهر اردبیل است که قطعاً با برنامه‌ریزی و حرکت منسجم این اقدامات تداوم خواهد یافت.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل بیان داشت: انتظار می‌رود با دست در دست هم گذاشتن و دوری از هرگونه تفرقه و دو‌ دستگی بتوانیم بیش از هر زمان دیگر به اعتماد مردم پاسخی مثبت دهیم و با کنار گذاشتن صحنه رقابت‌ها و تبدیل آن به رفاقت بکوشیم در خدمت مردم بوده و بسیاری از ابعاد توسعه‌ حقیقی را رقم بزنیم.

زنجانی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شورای سوم از تمام اعضای 9 نفره این دوره از شورا قدردانی کرد و از آنها خواست تا تجربیات خود را همچنان در اختیار شورای شهر قرار دهند تا از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی آنها در ادامه مسیر استفاده شود.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول