اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران مطرح کرد

برخورداری 27 میلیون ایرانی از ‌تلفن ثابت ‌/‌520 روستا از تلفن و اینترنت بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران شمار مشترکان تلفن ثابت در کشور را هم اکنون 27 میلیون مشترک اعلام کرد.

برخورداری 27 میلیون ایرانی از ‌تلفن ثابت ‌/‌520 روستا از تلفن و اینترنت بهره‌مند می‌شوند

علی کارگزار امروز در حاشیه نشست با مدیران شرکت مخابرات خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران در حوزه ارتباطات ثابت در اواخر سال گذشته تصمیمی را گرفت که یک شرکت مستقل مسئولیت ارتباطات ثابت را عهده‌دار می‌شد، مثل ارتباطات سیار تا تغییر و تحولاتی را در این حوزه ایجاد کند.

وی افزود: در این راستا شرکتی با عنوان شرکت ارتباطات ثابت در اسفند سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد که این شرکت تمام خدماتی که در قالب تلفن ثابت قابل ارائه بوده به 30 شرکت مخابرات در سطح استان‌ها واگذار شده است.

کارگزار با بیان اینکه شرکت ارتباطات ثابت ایران تمام تلاش خود را به کار بسته تا متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه دهد، گفت: خوشبختانه طی چند ماه گذشته در حوزه دیتا خصوصاً دیتای خانگی و ADSL فعالیت‌های خوبی را در اقصی نقاط کشور از طریق خدمات این شرکت شاهد هستیم.

وی یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده با راه اندازی این شرکت را برخورداری شهرهای کشور از اینترنت پرسرعت دانست و افزود: افزون بر این بسیاری از مناطق و حتی روستاها هم از اینترنت پرسرعت برخوردار بوده و این رویه همچنان در حال گسترش است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت را نوسازی شبکه و توسعه سرویس‌های جدید به مشترکان اعلام کرد و گفت: امسال همکاری و برنامه گسترده‌ای از سوی شرکت آغاز شده به گونه‌ای که تلاش داشته تا 520 روستا را هم‌زمان دارای تلفن ثابت، همراه و اینترنت کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر این برنامه داشته تا یک هزار و 100 آبادی را دارای یک خط تلفن در قالب دفتر ارتباطی کرده تا امکان استفاده از خدمات متنوع ارتباطی فراهم شود.

به گفته کارگزار، در حوزه بهبود کیفیت و سرویس دهی به مشتریان نیز برنامه‌های گسترده‌ای را داشته به گونه‌ای که امکان دسترسی عموم به این خدمات فراهم شود.

وی همچنین برنامه‌های این شرکت با مشارکت ارتباطات سیار اشاره کرد و افزود: به همین منظور عملیات گسترده‌ای را با همکاری فی ما بین شروع کرده که به دنبال افزایش ظرفیت موبایل با کمک مخابرات استان‌ها هستیم.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول