اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد

همکاری 19 هزار معین معتمد با بنیاد شهید در سراسر کشور

مدیر کل اداره مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ضرورت شناسایی ظرفیت‌های موجود جامعه ایثارگران را مورد تاکید قرار داد و گفت:‌ در راستای اجرای طرح معتمدین معین 19 هزار نفر شناسایی شده‌اند.

همکاری 19 هزار معین معتمد با بنیاد شهید در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی در همایش تجلیل از مددکاران و مشاوران نمونه بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور که در مهمانسرای شاهد قم برگزار شد به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه مددکاری اشاره و اظهار کرد: برای سال جاری شعار «استمرار سپاسگزاری، ‌توسعه مشارکت و تقویت خوداتکایی» در نظر گرفته شده است و برای تحقق این شعار نیز برنامه‌های مختلفی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مولای متقیان برای یاری رساندن به محرومان جامعه خودشان به درب منازل می‌رفتند تصریح کرد: با تکیه بر این سیره باید خادم به مخدوم مراجعه کرده و در امر مددکاری و ارائه خدمت کرامت افراد حفظ شود.

مدیرکل مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از مددکاری به عنوان پل ارتباطی بنیاد شهید با جامعه هدف عنوان کرد و یادآور شد: باید در امر خدمت‌رسانی به جامعه هدف شاهد ارتقاء فعالیت‌های حوزه مددکاری باشیم.

وی ضرورت شناسایی ظرفیت‌های موجود جامعه ایثارگران را مورد تاکید قرار داد و گفت:‌ در راستای اجرای طرح معتمدین معین 19 هزار نفر شناسایی شده‌اند که در راستای ارائه خدمت به ایثارگران با بنیاد شهید و ایثارگران همکاری دارند.

مازنی از تشکیل 90 مرکز مشاوره در سراسر کشور در حوزه ارائه خدمات مختلف خبر داد و یادآور شد: مراسم تجلیل از ایثارگران همزمان با سالگرد نیم قرن انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود و در این مراسم از مدیران و مددکاران برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/2258/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول