اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی نایب قهرمانی ماهان در غرب آسیا صورت گرفت

پیام تبریک جواهری به باشگاه فولاد ماهان

مدیرکل اداره ورزش و جوانان اصفهان با ارسال پیامی درخشش آسمان خراشان ماهانی در رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا را تبریک گفت.

پیام تبریک جواهری به باشگاه فولاد ماهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با ارسال پیامی به باشگاه فولاد ماهان سپاهان موفقیت تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان در مسابقات غرب آسیا و کسب جواز حضور این تیم در رقابت‌های آسیایی را به محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه تبریک گفت.

در پیام محمدرضا محمد جواهری آمده است: آنچه حاصل رنج و زحمت و تحمل مدام است، موفقیت و سربلندیست و آنکس که به نفع جوانان و نوجوانان این مرز و بوم هزینه می‌کند، ثمره‌اش عنایت پروردگار است که با هیچ قیمتی نمی‌توان آن را به دست آورد.

حضور مقتدرانه تیم بسکتبال فولاد ماهان در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا که با حضور به مرحله نهایی جام باشگاه‌های آسیا همراه شد، مایه سربلندی و افتخار مضاعف جامعه بسکتبال و ملت بزرگ ایران شد.

همت و تلاش خستگی ناپذیر بازیکنان فولاد ماهان نشان از توان بالای جوانان ایرانی دارد که صعود به قله‌های بلند بسکتبال آسیا را نوید می‌دهد.

این پیروزی را به مدیریت والای جنابعالی، کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال فولاد ماهان تبریک عرض کرده و امیدوارم به یاری خداوند منان، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با کسب مقام قهرمانی باشگاه های آسیا به اهتزاز درآید.

انتهای پیام/63006/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول