اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی مالی سازمان فنی‌ حرفه‌ای کشور:

استفاده از تجربیات اولویت‌ بودجه‌ریزی سازمان/ عملکرد کردستان مطلوب است

معاون پشتیبانی مالی سازمان فنی‌ حرفه‌ای کشور با اشاره به لزوم پرهیز از سلیقه‌ای عمل کردن در بودجه‌ریزی گفت: اولویت این سازمان استفاده از تجربیات در بودجه‌بندی است.

استفاده از تجربیات اولویت‌ بودجه‌ریزی سازمان/ عملکرد کردستان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، گردهمایی کارشناسان بودجه ادارات کل سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور بعد از ظهر امروز در سالن همایش‌های فنی‌حرفه‌ای ورمقانی کردستان با حضور میهمانانی از سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم اژدر ولی‌خانی طی سخنانی با بیان اهداف برگزاری این همایش گفت: رصد مشکلات مربوط به بودجه سازمان و بررسی راهکارها از اهم اهداف تشکیل این سمینار است.

وی با تأکید بر اینکه در خصوص بودجه سال 92 از تجربیات گذشته در این زمینه استفاده کرده‌ایم خاطرنشان کرد: این موضوع در کنار پرهیز از کار سلیقه‌ای اولویت‌های ما در تنظیم بودجه بوده است.

معاون پشتیبانی مالی سازمان فنی‌ حرفه‌ای کشور با اشاره به اینکه وظیفه سازمان آموزش مهارت‌آموزان است در خصوص میزان اشتغال فراگیران این آموزش‌ها و جذب در بازار کار از ارائه آمار خودداری کرد اما گفت: با توجه به نوع مشاغل، درصد آموزش‌های منجر به اشتغال با یکدیگر تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه نگاه به آموزش فنی و حرفه‌ای سرمایه‌ای است اظهار کرد: به دید هزینه و مصرفی به این آموزش‌ها نمی‌نگریم.

ولی‌خانی با تأکیدبر اینکه باید مهارت‌ها به سمت اشتغالزایی سوق داده شود از عملکرد فنی‌حرفه‌‌ای کردستان در این زمینه قدردانی و خاطرنشان کرد: این استان از نظر عملکرد جزو بهترین استان‌های کشور بوده است.

معاون پشتیبانی مالی سازمان فنی‌ حرفه‌ای کشور در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر مناسب زمینه رشد و تقویت آموزش‌های مهارتی به فراگیران به منظور برخورداری از زندگی بهتر را فراهم آورد.

همچنین رئیس مرکز آموزش فنی‌و حرفه‌ای کردستان در سخنانی کوتاه هدف از این همایش را برنامه‌ریزی برای تنظیم بودجه سالیانه عنوان کرد و گفت: امیدواریم در این سمینار به شکل مطلوبی به این اهداف دست یابیم.

سیدجمیل احمدی بررسی فرصت‌ها و رفع موانع و تهدیدها با همفکری و تعامل مسئولین را از دیگر برنامه‌های این سمینار عنوان کرد.

وی در پایان پیرامون علت انتخاب کردستان به عنوان میزبان همایش، بازدیدهای قبلی صورت گرفته و فرصت‌های موجود در عرصه فنی‌حرفه‌ای استان را زمینه‌ساز انتخاب این استان و مورد تأئید قرار گرفتن آن برای میزبانی اعلام کرد.

در پایان این سمینار، پرسنل مرکز فنی‌حرفه‌ای استان کردستان با اهدای یادبودی از خدمات و مدیریت دلسوزانه ریاست مرکز آموزش فنی‌حرفه‌ای کردستان قدردانی کردند.

انتهای پیام/79012/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول