اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد گچساران عنوان کرد

پرداخت 9 میلیارد کمک‌هزینه خرید و ساخت مسکن 245 مددجوی گچسارانی

مدیرکمیته امداد گچساران از پرداخت 9 میلیارد ریال کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی برای خرید و ساخت مسکن 245 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

پرداخت 9 میلیارد کمک‌هزینه خرید و ساخت مسکن 245 مددجوی گچسارانی

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کمیته امداد به منظور تأمین سرپناه برای رفاه و آسایش مددجویان زیرپوشش این نهاد، خدمات عمرانی متنوعی را در قالب پرداخت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی ارائه می‌دهد.

وی یادآور شد: مسکن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مددجویان این شهرستان بوده که این نهاد در راستای حل این مشکل تلاش مضاعف دارد.

پرداخت کمک هزینه خرید و ساخت مسکن به 245 مددجوی کمیته امداد گچساران

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران عنوان کرد: در حد امکانات و اعتبارات موجود نسبت به خرید و ساخت مسکن برای افراد واجدالشرایط، تعمیر مسکن اقدامات لازم انجام می‌گیرد. برخی از مددجویان دارای شرایطی که نیاز به دریافت تسهیلات بانکی داشتند به منظور دریافت کمک هزینه تسهیلات مسکن به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی با اشاره به ارائه کمک‌های بلاعوض به مددجویان زیرپوشش این نهاد بیان کرد: برخی از این کمک‌ها برای خرید و ساخت مسکن مددجویان ارائه می‌شود.

فروزنده گفت: در چندماهه اخیر افزون بر یک میلیارد و 980 میلیون ریال برای خرید و ساخت مسکن به مددجویان گچساران به صورت بلاعوض اهدا شده است. افزون بر 6 میلیارد و 740 میلیون ریال نیز به صورت تسهیلات بانکی به مددجویان واجد شرایط شهری و روستایی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران ابراز داشت: در مجموع، افزون بر 8 میلیارد و 719 میلیون ریال به صورت بلاعوض و تسهیلات بانکی برای خرید و ساخت مسکن مددجویان پرداخت شده است.

فروزنده عنوان کرد: این کمک‌ هزینه‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی به 245 خانواده مددجوی شهری و روستایی دارای شرایط و اولویت‌دار زیرپوشش کمیته امداد گچساران پرداخت شده و مددجویان واجد شرایط دیگر نیز در نوبت دریافت تسهیلات و کمک‌ها قرار دارند.

انتهای پیام/82014/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول