اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد کشور:

نیم میلیون مددجو از بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند

رئیس اداره توسعه بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد کشور گفت: نیم میلیون نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال در حال حاضر از مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند.

نیم میلیون مددجو از بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، فریدون قربانی در نشست با کارکنان درمان و اشتغال کمیته امداد استان اظهار کرد: در حال حاضر این نهاد رویکرد کیفی‌سازی خدمات را در رأس برنامه‌های خود قرار داده است که بیمه‌های اجتماعی مصداق خوبی برای این امر محسوب می‌شود.

وی کمیته امداد امام خمینی را موفق‌ترین نهاد در حمایت از جامع هدف در بحث بیمه‌های اجتماعی برشمرد و افزود: بسیاری از طرح‌های اشتغال این نهاد  توسط بیمه‌های اجتماعی پایدار مانده است.

قربانی شرایط استفاده از این طرح را برای زنان سرپرست خانوار، زیر50 سال سن اعلام کرد و مزایای استفاده از این طرح را بهره‌مندی از دفترچه درمانی برای خود و اعضای خانواده، بازنشستگی و از کارافتادگی با استفاده از مستمری تأمین اجتماعی عنوان کرد.

وی هدف کلان دیگر این طرح را ایجاد احساس امنیت اجتماعی و امید به آینده در بین مددجویان عنوان کرد و گفت: برخی از این خانواده‌ها در راستای بهره مندی از مزایای بیمه تأمین اجتماعی و توانمندسازی از مزایای بازنشستگی و از کار افتادگی بهره‌مند شدند.

رئیس اداره توسعه بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد کشور همچنین از زحمات کارکنان کمیته امداد خراسان شمالی که توانسته‌اند در راستای خدمات رسانی بیمه‌ای به محرومان رتبه برتر کشوری را از آن خود کنند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/63002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول