اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرعه‌کشی لیگ برتر

حریفان صبا در جام سیزدهم بعد از انتخابی جام‌جهانی مشخص می‌شوند

حریفان تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از آخرین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در انتخابی مرحله گروهی جام‌جهانی مشخص می‌شوند.

حریفان صبا در جام سیزدهم بعد از انتخابی جام‌جهانی مشخص می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به این‌که سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال رسماً برنامه‌ریزی خود را برای برگزاری فصل جدید بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اعلام کرده و قرار است این رقابت‌ها از روز بیست و یکم تیرماه آغاز شود، اما قولی که سازمان لیگ برتر برای قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر انجام داده بود در وقت مقرر عملی نشد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در اردیبهشت‌ماه از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال قرار بود قرعه‌کشی بازی‌های 16 تیم حاضر در فصل جدید لیگ برتر همزمان با میلاد با سعادت امام حسین (ع) به انجام برسد اما این اتفاق رخ نداد.

گویا حساسیت بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا دلیل اصلی این تغییر برنامه از سوی سازمان لیگ برتر است و بعد از بازی آخر تیم ملی با کره جنوبی، قرعه‌کشی لیگ برتر صورت می‌گیرد و تیم‌های لیگ برتری از جمله صبای قم حریفان خود در نیم فصل نخست لیگ برتر را خواهند شناخت.

با توجه به این‌که تا پایان مهلت نقل و انتقالات فصل جدید لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هنوز 20 روز دیگر باقی مانده است تاکنون فهرست نهایی تیم فوتبال صبای قم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر دوره سیزدهم بسته نشده ولی پنج بازیکن جدید به ترکیب تیم صبا اضافه شده‌اند.

تداوم تمرینات صبا برای حضور موفق در لیگ سیزدهم در اردوی اردبیل

صبای قم که این روزها با جدیت در اردوی اردبیل آماده لیگ سیزدهم می‌شوند تاکنون برخی از بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده و شهرام مهربان، حامد پورعمرانی و سید محمد شفیعی از تیم فوتبال گهر شهرداری دورود سه بازیکن جدید صبا هستند، ضمن این‌که پیش از آن‌ها غلامرضا عنایتی و مهدی محمدی مهاجم و مدافع فصل گذشته تیم مس کرمان نیز به صبای قم ملحق شده بودند.

همچنین مرتضی کاشی، عبدالکریم اسلامی، مجید هوتن، مجید حیدری و اکبر صادقی نفراتی هستند که با توجه به پایان قراردادشان در انتهای دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، قرارداد جدیدی را با صبای قم به امضا رساندند و در صبای قم ماندگار شدند.

سهراب بختیاری‌زاده، دیوید سانیا ویکروم با پیوستن به تیم فوتبال استقلال خوزستان، میلاد نوری و رامین رضاییان با رفتن به تیم راه‌آهن شهرری و همچنین مهدی بدرلو با ملحق شدن به تیم فوتبال فولاد خوزستان و حامد لک با پیوستن به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بازیکنانی هستند که از تیم فوتبال صبای قم جدا شده و بازیکنان جدید جایگزین آن‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول