اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد

کشف 7 تن قند احتکار شده در اراک

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: هفت تن قند احتکار شده توسط ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان مرکزی کشف و ضبط شد.

کشف 7 تن قند احتکار شده در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، رضا احمدی اظهار داشت: در راستای برخورد با احتکار کنندگان کالاهای اساسی و در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار مقادیر قابل توجهی مواد غذایی در یکی از روستاهای شهر اراک کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این رابطه با اخذ دستور مقام قضایی اکیپی از ماموران پلیس آگاهی به همراه کارشناسان اداره صنعت و معدن و همچنین اداره تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی‌های به عمل آمده مقدار هفت تن قند احتکار شده کشف و ضبط کردند.

به گفته وی ارزش ریالی کالای کشف شده 140 میلیون ریال برآورد شده است.

احمدی در ادامه از عزم جدی پلیس برای برخورد با برهم زنندگان امنیت اقتصادی در استان خبر داد و گفت: مردم همچون گذشته، می‌توانند هرگونه اطلاعات، اخبار و گزارش‌های خود را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 درمیان گذارند.

انتهای پیام/87003/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول