اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهره‌برداری از 6 طرح کشاورزی در زرندیه آغاز شد

همزمان با هفته جهاد کشاورزی و در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان افتتاح و بهره‌برداری از 6 طرح کشاورزی در شهرستان زرندیه آغاز شد.

بهره‌برداری از 6 طرح کشاورزی در زرندیه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک پیش از ظهر امروز و در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی بهره‌برداری از 6 طرح کشاورزی در زیر بخش‌های آب و خاک، دام و طیور، شیلات، صنایع تبدیلی و تولیدات گیاهی در شهرستان زرندیه آغاز شد.

بر اساس این گزارش افتتاح طرح آبیاری تحت فشار در 9 هکتار  از باغات با 924 میلیون ریال سرمایه گذاری، اجرای طرح آبیاری تحت فشار در 12 هکتار از باغات پسته با سرمایه‌گذاری 856 میلیون ریال،‌ اجرای طرح انتقال آب با لوله به طول 850 متر با 339 میلیون ریال اعتبار از طرح‌های زیر بخش آب و خاک در این شهرستان است.

آغاز عملیات ساخت استخر دو منظوره با ظرفیت دو هزار مترمکعب با سرمایه گذاری 824 میلیون ریال از پروژه‌های زیر بخش شیلات، بهره‌برداری از مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه‌ای با دو میلیارد و 900 میلیون ریال سرمایه‌گذاری از پروژه‌های زیر بخش دام و طیور و  احداث باغات جدید در سطح 30 هکتار با صرف 10 میلیارد و 325 میلیون ریال سرمایه‌گذاری از طرح‌های زیر بخش تولیدات گیاهی بودند که به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

افتتاح این 6 طرح زمینه اشتغال به کار  14 نفر را در شهرستان زرندیه فراهم کرده است.

انتهای پیام/87003/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول