اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

ساری میزبان 350 فعال جهادی بسیج دانشجویی است

دبیر همایش رسم هجرت گفت: به منظور آموزش اصول و مبانی مدیریت اردوهای جهادی، همایش رسم هجرت با حضور 350 نفر از فعالان جهادی بسیج دانشجویی به‌صورت شبانه‌روزی به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود.

ساری میزبان 350 فعال جهادی بسیج دانشجویی است

محمدرضا صادقی دبیر همایش رسم هجرت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: اردوهای جهادی دانشجویی به معنای مجموعه حرکت‌های سازمان و سامان یافته دانشجویان برای حضور فعال در مناطق محروم با اهداف الهی در راستای خودسازی جهادی، خدمت‌رسانی اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: هر حرکت و جنبشی که خالصانه و برای خشنودی خداوند باشد حرکتی جهادی است و زمانی به موفقیت خواهد رسید که بر اساس اصول مدون، مدیریت شود.

دبیر همایش رسم هجرت تصریح کرد: اردوهای جهادی نمونه‌ای از حرکت‌های جهادی سازنده است که می‌تواند کارگاهی بزرگ برای تولد انسانیت، معنویت و خداخواهی باشد.

صادقی در ادامه صحبت‌هایش افزود: دمیدن روح شکوفایی و کرامت در مناطق محروم موجی از بصیرت و مطالبه‌گری را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی رقم خواهد زد که پدیدآمدن این موج فراگیر و جریان اجتماعی بزرگ‌ترین نیاز برای دستیابی به حاکمیت دین الهی است.

وی اضافه کرد: مدیریت و برنامه‌ریزی این جریان فراگیر که اردوهای جهادی متولد آن است دارای اصول علمی و برآمده از منابع اسلامی است.

صادقی گفت: به منظور آموزش اصول و مبانی مدیریت اردوهای جهادی با هدف توسعه و تقویت توانمندی‌های مسئولان گروه‌های جهادی همایش رسم هجرت با حضور 350 نفر از فعالان جهادی بسیج دانشجویی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه امروز و فردا به‌صورت شبانه‌روزی به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود.

این مسئول درباره چگونگی برنامه این همایش بیان داشت: همایش در قالب چندین کارگروه تخصصی شامل مسئولان و سرگروه‌ها، فرهنگی، آموزشی، کشاورزی و کارآفرینی، بهداشت و عمران برگزار می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: در راستای کیفیت اجرایی کارگاه‌ها از اساتید برجسته‌ای مانند حجت‌الاسلام و المسلمین حسن مرادی مسئول طلاب جهادی کشور و استاد تکفر مسئول عمرانی مرکز راهبردی اردوهای جهادی کشور و نیز کمرروستا مسئول واحد مطالعاتی راهبردی اردوهای جهادی کشور استفاده می‌شود.

صادقی در ادامه افزود: در افتتاحیه و اختتامیه این همایش، مسئولان ارشد کشوری و استانی نیز حضور خواهند داشت.

وی از جمله برنامه‌های فرهنگی این همایش را تکریم یاد و خاطره شهدا و معنویت‌افزایی گروه‌های جهادی، نشستی با حضور اساتید این زمینه به جهت آشنایی دانشجویان بسیجی با شهیده ملی سال شهیده سید طاهره هاشمی برشمرد.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول