اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

7 عضو شورای اسلامی شهر امام حسن (ع) معرفی شدند

بخشدار امام حسن (ع) گفت: با پایان یافتن انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هفت نفر به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل شورا معرفی شدند.

7 عضو شورای اسلامی شهر امام حسن (ع) معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، ضرغام محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران میزان مشارکت مردم ولایت‌مدار بخش امام حسن(ع) از توابع این شهرستان را در انتخابات روز جمعه 96 درصد اعلام کرد و اظهار داشت: از بین کاندیداهای شورای شهر امام حسن، سید حسن موسوی با  695 رای به عنوان نفر اول بیشترین آرا را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: همچنین سیدعلی موسوی با 508 رای نفر دوم، احمد خدری با 366 رای نفر سوم، رحیم کاشانی با 323 رای نفر چهارم و سید ماشاءالله موسوی با 314 رای به عنوان نفر پنجم و اعضای اصلی شورای اسلامی شهر امام حسن(ع) انتخاب شدند.

محمدی اظهار داشت: قاسم لیراوی دیلمی با 292 رای و جعفر امام حسنی با 270 رای نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر امام حسن انتخاب شدند.

بخشدار امام حسن در ادامه، خلق حماسه سیاسی و فرمان رهبر معظم انقلاب توسط ملت ایران را ستود و تصریح کرد: این بار نیز همانند همه انتخابات گذشته مردم با شور و  شعور وصف ناپذیری با مشارکت در این عرصه سرنوشت ساز، مهر تائید دیگری بر نظام مقدس جمهوری اسلامی زده و بار دیگر ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند.

محمدی بیان داشت: بی شک خرد جمعی مردم بهترین گزینه‌ها را برای سپردن سکان اجرایی کشور در کلان جامعه و شهرها و روستاها را در حوزه‎های محلی به دست افراد اصلح انتخاب نمودند.

شهر بندری امام حسن به عنوان مرکز بخش امام حسن در 29 کیلومتری جنوب دیلم واقع شده است.          

انتهای پیام/66006/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول