اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای قراردادی یکساله

صبای قم مدافع مس کرمان را جذب کرد

باشگاه صبای قم با مدافع مس کرمان به توافق رسید و این بازیکن را برای لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور به خدمت گرفت.

صبای قم مدافع مس کرمان را جذب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، باشگاه صبا در ادامه تلاش برای جذب بازیکنان مورد نظر، مدافع فصل قبل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان را برای حضور در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جذب کرد.

در حالی که مهلت نقل و انتقالات سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز بیست و یک اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و تا حدود سه هفته دیگر ادامه خواهد داشت، صبای قم نیز همچنان برای جذب بازیکنان مورد نظر خود در تلاش است.

در حالی که تیم‌های مختلف لیگ برتری این روزها با شایع کردن خبرهای مختلف مبنی بر جذب فلان بازیکن مطرح لیگ برتری سر و صدای خاصی به پا کرده‌اند، اما تیم فوتبال صبای قم امروز برای جذب سومین بازیکن لیگ برتری نیز اقدام کرد و مهدی محمدی را از تیم فوتبال مس کرمان به خدمت گرفت.

مهدی محمدی از بازیکنان فصل گذشته تیم نارنجی‌پوش مس کرمان است که با دو سرمربی یعنی ابراهیم قاسم‌پور و لوکا بوناچیچ کروات در ترکیب تیم مس به عنوان یک مدافع جلو زن در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به میدان رفت و حالا سومین بازیکن جدیدی است که برای لیگ سیزدهم با نظر مساعد کادر فنی صبا، به جمع شاگردان محمد مایلی‌کهن ملحق شد.

با نظر مایلی‌کهن و موافقت مسئولان باشگاه صبای قم، این باشگاه با مهدی محمدی بازیکن جدید خود برای یکسال به توافق رسید تا این بازیکن به عنوان یکی از خریدهای صبا در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های کشور لقب بگیرد.

محمدی در مسابقات جدید لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به عنوان مدافع در حالی برای صبا بازی خواهد کرد که صبایی‌ها در نقل و انتقالات لیگ برتر رامین رضائیان و سهراب بختیاری‌زاده و همچنین میثم خسروی را از خط دفاعی از دست داده‌اند.

مهدی محمدی در حالی برای تیم صبای قم در فصل جدید لیگ برتر به میدان خواهد رفت که صبای قم مهدی بدرلو، دیوید سانیا، ویکروم کامرونی، رامین رضائیان، میلاد نوری و حامد لک را در نقل و انتقالات از دست داده است.

خرید جدید صبا از مس کرمان سومین سهمیه لیگ برتری این تیم با توجه به قوانین نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر دوره سیزدهم به شمار می‌رود و صبا می‌تواند سه بازیکن لیگ برتری دیگر نیز برای لیگ جدید به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول