اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی:

مسئولان از احداث فرودگاه بین‌المللی قم حمایت کنند

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: لازم است احداث پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی مورد حمایت جدی مسئولان استان و کشور قرار گیرد.

مسئولان از احداث فرودگاه بین‌المللی قم حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار مدیرعامل و مسئولان فرودگاه در دست احداث قم تصریح کرد: این طرح بزرگ باید متناسب با شأن و جایگاه جامعه مسلمانان هر چه سریع‌تر محقق شود و مردم قم شاهد خدمات ارزنده آن باشند.

وی اظهار کرد: لازم است احداث پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی مورد حمایت جدی مسئولان استان و کشور قرار گیرد تا بسیاری از نیازهای مردم قم و سایر نقاط کشور برطرف شود و شاهد رونق ایران اسلامی به واسطه این پروژه باشیم.

مدیرعامل و سرمایه‌گذار فرودگاه بین‌المللی قم در این دیدار گزارش کاملی از روند اجرای این پروژه در حضور مرجع عالیقدر جهان تشیع ارائه کرد و افزود: احداث این طرح قطعاً موجب رونق شهر مقدس قم به عنوان شهر جهان اسلام و تاثیرگذاری مثبت در شهرها و استان‌های همجوار می‌شود.

وی به اشتغالزایی و اثر مهم این طرح در رونق اقتصادی و ایجاد مشاغل فراوان اشاره کرد و ادامه داد: دیدگاه ما تنها احداث فرودگاه نیست بلکه اتفاقی بزرگ‌تر در حال رخ دادن است و علاوه بر برنامه‌هایی که برای احداث فرودگاه در نظر داریم در شهر فرودگاهی امکانات گسترده‌ای همچون مکان‌های ورزشی، تفریحی، سیاحتی و ... را پیش‌بینی کنیم.

مدیرعامل و سرمایه‌گذار فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی به احداث چند طرح ورزشی در شهر فرودگاهی اشاره کرد و گفت: مجتمع ورزش‌های پهلوانی یکی از طرح‌های ورزشی است که در ماه پر خیر و برکت رجب و همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار گرفت.

وی در ادامه همچنین از افتتاح یکی از باندهای پرواز فرودگاه بین‌المللی قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول