اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

ورود تجهیزات کاهش لغو سفرهای هوایی در فرودگاه دشت ناز

استاندار مازندران از ورود تجهیزات کاهش لغو سفرهای هوایی در فرودگاه دشت ناز مازندران خبر داد و گفت: این دستگاه قادر خواهد بود در زمان تغییرات جوی، شرایط ورود و فرود هواپیما را تسهیل کند.

ورود تجهیزات کاهش لغو سفرهای هوایی در فرودگاه دشت ناز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری که به سبب ابلاغ مصوبات دور چهارم سفر هیئت وزیران به مازندران برگزار شد، اظهار داشت: اصلاح حقوق کارمندان دولت به ویژه کارمند استانداری‌ها و بدنه دولت از پیگیری‌های ویژه بود که رئیس جمهور با افزایش 20 درصد آن موافقت کرده است.

وی اعلام کرد: 23 هزار نفر در کل کشور مشمول این افزایش حقوق هستند.

استاندار مازندران مصوبات دولت در استان مازندران را مطالبه جدی مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: اتصال راه‌آهن شمال به گیلان از تاکیدات مسئولان مازندران در بخش مصوبات دولت بوده است که با تصمیم دولت در لیست مصوبات قرار گرفت و به مرحله مطالعه رسید.

طاهایی توسعه مراکز عالی در مازندران را از ماموریت‌ها و کارنامه‌های دولت در مازندران برشمرد و تصریح کرد: فقط در جاده فرح‌آباد شهرستان ساری 11 مرکز آموزش عالی فعال شده است.

استاندار مازندران از پیگیری ویژه مصوبه راه‌آهن قائمشهر به بابل خبر داد و اضافه کرد: راه‌آهن شهر شیرگاه ـ بابل کنار و بابل نیز باید بزرگراه شود.

وی اعلام کرد: اجرای این مصوبه 30 میلیارد تومان می‌خواهد.

طاهایی از عملیاتی شدن بزرگراه محور هراز خبر داد و بیان داشت: برای اجرایی شدن این تصمیم خوب دولت، به صورت همزمان چند پیمانکار مشغول فعالیت است و معاون وزیر راه و شهرسازی نیز چهارشنبه هر هفته در بزرگراه هراز حاضر می‌شود و مسایل مربوطه را پیگیری می‌کند.

نماینده عالی دولت در مازندران از حسن روحانی به عنوان متخصص علوم دینی یاد کرد و گفت: وی به خاطر اینکه متخصص علوم دینی است به عنوان عضو مجلس خبرگان رهبری فعالیت می‌کند.

وی شعار دولت روحانی را شعار امیدآفرین برشمرد.

طاهایی توجه دولت به فرودگاه‌های مازندران را ویژه دانست و اظهار داشت: فرودگاه دشت ناز ساری در سال‌های 1359 و 60 در حد یک کانکس بود.

وی از ورود تجهیزات کاهش لغو سفرهای هوایی در فرودگاه دشت ناز مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: این دستگاه قادر خواهد بود در زمان تغییرات جوی، شرایط ورود هواپیما را تسهیل کند.

استاندار مازندران از حضور حماسی مردم در انتخابات تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد تا دولت تدبیر و امید بتواند پاسخ اعتماد مردم را بدهد.

وی قیمت برنج مازندران و شمال را در بازار در مقطعی 7 هزار تومان اعلام کرد و گفت: اگرچه این مبلغ زیاد است ولی باید اعلام کرد که قیمت آن به حساب کشاورزان واریز نمی‌شود.

طاهایی از وجود برنج هندی دانه بلند در مازندران نیز خبر داد و در عین حال تصریح کرد: هیچ‌کدام از این برنج‌ها کیفیت و طعم برنج شمال و مازندران را ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش تعهد دولت در بخش مصوبات را در سفرهای استانی، 14 هزار میلیارد تومان به علاوه 9 هزار میلیارد تومان تسهیلات برشمرد.

این خبر ادامه دارد.....

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول