اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان در گفت‌وگو با فارس:

پروازهای هفتگی فرودگاه آبادان از مرز 70 پرواز گذشت

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان گفت: تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه آبادان از مرز 70 پرواز گذشت.

پروازهای هفتگی فرودگاه آبادان از مرز 70 پرواز گذشت

محمدرضا رضایی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و قابلیت فرودگاه آبادان، برنامه افزایش پروازها از نیمه دوم  سال 91 در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در راستای افزایش پروازها، نشست‌ها و مذاکرات متعددی با مدیران شرکت‌های هواپیمایی در مرکز و شهرستان صورت گرفت که نتیجه مطلوبی نیز حاصل شد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خاطرنشان کرد: افزایش پرواز در مسیر مشهد از جمله این برنامه‌ها بود که عمده‌ترین دلیل این امر به دنبال همجواری با کشور عراق و تمایل مردم این کشور به زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان است.

رضایی اضافه نکرد: در صورت استقبال از پروازها در دو مسیر مشهد و کیش، این فرودگاه شرایط لازم را برای افزایش در برنامه دارد.

وی با اشاره به اهمیت برقراری پروازهای خارجی گفت: مذاکرات اولیه با شرکت‌های هواپیمایی نفت در خصوص برقراری پرواز در دو مسیر کویت و دبی صورت گرفته، اما در حال حاضر زمان آغاز پروازها برنامه ریزی نشده است.

رضایی با تاکید بر جایگاه فرودگاه آبادان در منطقه تصریح کرد: فرودگاه آبادان در حال حاضر جنوب غرب کشور را به پنج استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی، هرمزگان و فارس از طریق هوایی وصل کرده است.

وی همچنین عنوان کرد: به‌منظور برقراری پرواز در مسیر استان‌های دیگر نیز در حال پیگیری هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در حال حاضر فرودگاه آبادان با بیش از 70 پرواز هفتگی در مسیرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، بندرعباس، خارک و کیش ارائه خدمات می‌کند.

انتهای پیام/72001/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول