اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد انتخابات گیلان:

نتایج منتخبان شورای شهر رشت امروز اعلام می‌شود

دبیر ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه منتخبان بیشتر شهرهای این استان مشخص شده است، گفت: نتایج منتخبان شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز اعلام می‌شود.

نتایج منتخبان شورای شهر رشت امروز اعلام می‌شود

کبری مهرورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه هنوز نتایج منتخبان شورای اسلامی شهر رشت اعلام نشده است، فرمانداری رشت در حال بررسی آخرین نتایج آرای مردم بوده که هنوز آماری به دست ما نرسیده است.

وی با بیان اینکه 52 شهر گیلان در انتخابات حضور پیدا کردند، افزود: منتخبان برخی شهرهای گیلان معرفی شده است.

* معرفی منتخبان شهر بندر کیاشهر

این مسئول ادامه داد: در شهر آستانه‌اشرفیه اعضای شورای آن مشخص شدند و در بندر کیاشهر نیز از مجموع آرای مأخوذه 7 هزار و 58 رأی علیرضا قهرمانی با دو هزار و 175 رأی، محمد محبوبی حسن‌کیاده با یک‌هزار و 738 رأی، ابراهیم حقانی با یک‌هزار و 467 رأی، میثم سلسله با یک‌هزار و 435 رأی و حسین طبخ‌کار حسن‌زاده با یک‌هزار و 190 رأی به عنوان اعضا جدید شورای این شهر انتخاب شدند.

وی گفت: فریده ایجادی با یک‌هزار و 15 رأی و کامران صنعتی حسن‌کیاده با 947 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر بندر کیاشهر معرفی شدند.

* معرفی منتخبان شورای شهر لاهیجان

مهرورز منتخبان شورای شهر ماسال، بازار جمعه را معرفی کرد و با اشاره به نفرات پیروز انتخابات شورای شهر لاهیجان، اذعان کرد: از مجموع آرای مأخوذه 42 هزار و 70 رأی در لاهیجان، 39 هزار و 118 رأی صحیح بود.

وی اضافه کرد: حسینعلی خدایگانی با 6 هزار و 162 رأی، مهران آزادفر با 5 هزار و 870 رأی، فرشید فقیه شجاعی با 5 هزار و 302 رأی، ابراهیم خوشحال با 5 هزار و 251 رأی، ابراهیم مهربان رودبنه با 5 هزار و 251 رأی و عباس شمس کهن با 4 هزار و 658 رأی، جواد نجار تمیزکار با 4 هزار و 598 رأی و رحیم کشاورز با 4 هزار و 28 رأی و سید رضی فلاح‌چای با 4 هزار و سه رأی اعضای اصلی شورای شهر لاهیجان منتخب شدند.

* منتخبان شورای شهر رودبنه

مهرورز منتخبان شهر رودبنه را به ترتیب اعضای اصلی حجت قانع کنفی، ابراهیم آزادخواه رودبنه، علیرضا منصوری رودبنه، حسین صفرپور، نعمت‌الله فلاح آزادخواه رودبنه و علی‌البدل، غلامرضا فلاح، علی سلیمی و حمید قربانی معرفی کرد.

وی شمارش آرای بیشتر شهرهای گیلان را پایان یافته عنوان کرد و متذکر شد: نتایج شورای شهر رشت نیز تا عصر امروز اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، در مقابل درب فرمانداری رشت جمعیت بسیاری برای تعیین تکلیف آرای منتخبان تجمع کرده‌اند.

همچنین با وجود اینکه شمارش آرای منتخبان شورای اسلامی شهر آستارا ظهر دیروز به اتمام رسیده اما تا کنون از اعلام نتایج آن به دلایلی خودداری شده است.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول