اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سپاه چهارمحال و بختیاری:

عزت امروز ایران مرهون بصیرت و درایت ولایت فقیه است

معاون اجرایی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: عزتی که در دنیا داریم مرهون بصیرت، درایت و عظمت ولایت فقیه است.

عزت امروز ایران مرهون بصیرت و درایت ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد حسین آذر بعدازظهر امروز در جمع مدیران و مسئولین بسیج دانش آموزی استان اظهار داشت: حضور پرشور و حماسی آحاد مردم ایران اسلامی در انتخابات و سایر صحنه‌ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی همیشه حماسی بود و امسال نیز که سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بود پر رنگ‌تر و زیباتر جلوه‌گر شد.

وی افزود: همواره حضور مردم برای صیانت از انقلاب اسلامی بهترین جلوه‌اش در همین انتخابات‌ها بوده هرچند که در راهپیمایی‌ها نیز مردم پر شور و حماسی شرکت می‌کنند.

آذر در ادامه با بیان اینکه دشمنان این ملت همیشه در حال توطئه هستند، گفت: همه دنیا در حیرت از مشارکت مردم برای سرنوشت خود و آینده این انقلاب‎اند.

معاون اجرایی سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تا زنده‌ایم اگر خداوند را بخاطر نعمت ولایت شکرگزار باشیم باز هم کم است، زیرا عزتی که در دنیا داریم مرهون  بصیرت، درایت و عظمت ولایت فقیه است.

وی در ادامه بیان داشت: اردوی دانش آموزان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری با برنامه‌های مختلف فرهنگی، معنوی، بصیرتی و هنری به زودی برگزار خواهد شد.

آذر افزود: طی چهار روز آموزش‌های لازم پیرامون فعالیت‌های سالانه بسیج دانش آموزی به همت بسیج دانش آموزی سپاه استان در شهرکرد برگزار می‌‎شود.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول