اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

حجت‌الاسلام روحانی خدمات شایانی در جمهوری اسلامی انجام داد

نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: حجت‌الاسلام روحانی خدمات شایانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داد و امید است با سعه صدر و به‌کارگیری نیروهای توانمند، کاردان و متخصص مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را هموارتر کند.

حجت‌الاسلام روحانی خدمات شایانی در جمهوری اسلامی انجام داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با جمعی از اعضای ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی که در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مشارکت مردم در خلق حماسه بزرگ انتخابات جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویان و بدخواهان نظام اسلامی بود.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی می‌کردند مردم ایران را از حضور در آزمون بزرگ انتخابات منصرف کنند؛ اما در این روز بزرگ و به یادماندنی ملت ایران با حضور خود پای صندوق‌های اخذ رأی جواب آنان را دادند.

امام جمعه قزوین با اشاره به رعایت مسائل اخلاقی در بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در مناظره‌های نامزدها احترام به دیگران به وضوح مشاهده می‌شد که جای بسی تقدیر دارد.

باریک‌بین خاطرنشان کرد: آنچه این حماسه فراموش‌نشدنی را برای ملت ایران شیرین کرد، این بود که ستاد انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در کمال احترام به یکدیگر و بدون هیچگونه تنشی به تبلیغات نامزد مورد نظر می‌پرداختند که یکی از نمونه‌های اخلاق‌مداری بود.

وی ضمن انتقاد از اسراف در تبلیغات برخی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین افزود: برخی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین اسراف زیادی در تبلیغات داشتند؛ در حالی که اسراف نزد خداوند متعال امری ناپسند است و باید از آن دوری کرد.

در ابتدای این دیدار محسن قاسمی، رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی گزارشی از فعالیت‌های این ستاد در زمان برگزاری انتخابات به استحضار امام جمعه قزوین رساند.

انتهای پیام/77010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول