اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

اعضای شورای شهر اردل معرفی شدند

فرماندار شهرستان اردل اعضای منتخب شورای شهر اردل را معرفی کرد.

اعضای شورای شهر اردل معرفی شدند

فیروز خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با شمارش آرای مأخوذه منصور طاهری مقدم اردلی با 2 هزار و 38 رأی، حجت‌الله اسدی با یک هزار و 625 رأی، عباس خلیلی اردلی با یک هزار و 560 رأی، افشین خلیلی با یک هزار و 421 رأی و ظهراب رئیسی اردلی با یک هزار و 420 رأی عضو شورای شهر اردل شدند.

وی افزود: عباس نصیری اردلی و اسدالله خلیلی اردلی نیز به عنوان اعضای علی البدل در چهارمین دوره شورای شهر اردل انتخاب شدند.

خسروی میزان مشارکت این شهرستان را 32 هزار و 521 نفر اعلام کرد و گفت: در این شهرستان 37 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن بودند.

فرماندار شهرستان اردل با قدردانی از مشارکت مردم در این انتخابات، خاطرنشان کرد: با احتساب آرای مأخوذه مردم این شهرستان 91 درصد مشارکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای ماده 53 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده 70 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر دو روز از اعلام رسمی این اسامی به مدت دو روز هیئت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی است.

خسروی تصریح کرد: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی را کامل داشته باشد.

انتهای پیام/68006/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول