اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد

مشارکت 70 درصدی مردم هرمزگان در انتخابات / هیچگونه کمبود تعرفه وجود ندارد

استاندار هرمزگان از مشارکت 70 درصدی مردم استان تا کنون خبر داد و گفت: هیچگونه کمبود تعرفه در شعبات اخذ رای استان وجود ندارد.

مشارکت 70 درصدی مردم هرمزگان در انتخابات / هیچگونه کمبود تعرفه وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از شهرستان‌های مختلف استان بازدید شده و می‌توان گفت که حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری در هرمزگان شکل گرفته است.

وی افزود: تا این ساعت استقبال مردم از انتخابات بسیار گسترده بوده است و جمعیت پرشوری دارد و در شعب اخذ رأی شاهد این حضور هستیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه نظم‌پذیری و قانون‌مداری مردم در انتخابات 92 ستودنی است، خاطرنشان ساخت: بخش قابل ملاحظه‌ای از این نظم‌پذیری به خاطر بسترسازی خوب دولت بوده است.

عزیزی ادامه داد: با توجه به تمدید ساعت اخذ رای تا کنون شاهد مشارکت 70 درصدی مردم استان در انتخابات هستیم که در صورت تمدید این مشارکت افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: رای گیری تا زمانی که از سوی وزارت کشور تمدید شود ادامه دارد ضمن اینکه در صورت پایان ساعت اخذ رای از تمام کسانی که در شعب حضور دارند رای گرفته می شود.

نماینده عالی دولت در استان درباره تعرفه‌های توزیع شده در شعب نبز اظهار داشت: تعرفه به اندازه کافی در شعب استان تامین شده و هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ مشکلی در روند اجرای انتخابات نداشته‌ایم، از نظم و آرامش حاکم بر انتخابات در استان سخن گفت و افزود: تا کنون هیچگونه گزارشی از تخلفات و یا ایجاد ناامنی در استان گزارش نشده و انتخابات در هرمزگان با نظم و آرامش در حال برگزاری است.

عزیزی در این راستا از همکاری مردم با برگزارکنندگان انتخابات در استان قدردانی کرد.

استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به حضور نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در پای صندوق‌های رای گفت: نمایندگان نامزدهای انتخاباتی تا پایان انتخابات می‌توانند در ستاد انتخابات حضور داشته باشند.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول