اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته تبلیغات و اطلا‌ع‌رسانی ستاد انتخابات هرمزگان:

نقش رسانه‌ها در خلق حماسه سیاسی هرمزگان چشمگیر است

مسئول کمیته تبلیغات و اطلا‌ع‌رسانی ستاد انتخابات هرمزگان گفت: به واسطه تلاش رسانه‌ها، اخبار و رویدادهای انتخاباتی در هرمزگان به خوبی در سطح ملی و جهانی منعکس شد.

نقش رسانه‌ها در خلق حماسه سیاسی هرمزگان چشمگیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدامین محمد منصوری امروز در جمع خبرنگاران طی نشستی پیرامون نحوه برگزاری انتخابات در استان هرمزگان با تشریح فعالیت‌های رسانه‌ای مرتبط با انتخابات و تقسیم‌بندی فعالیت‌ها به سه مقطع قبل، حین و بعد از برگزاری اظهار داشت: انصافا رسانه‌های فعال در هرمزگان اعم نشریه‌های مکتوب، مجازی و صدا و سیما در این انتخابات سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه سهم رسانه‌های هرمزگان از خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری در این استان چشمگیر است، اضافه کرد: از مدت‌ها قبل در راستای هماهنگی‌های بیشتر با فعالان رسانه‌ای رایزنی‌های مربوطه در این باب صورت گرفته بود و دستاوردهای حاصله که نتیجه آن نیز در رسانه‌ها مبسوط و مستند است، قابل توجه و مثال زدنی است.

رئیس شورای روابط عمومی‌های استان هرمزگان گفت: همچنین با توجه به هماهنگی‌هایی که با فرمانداری بندرعباس و دیگر فرمانداری‌ها به وجود آمد، کارت‌های ورود به حوزه‌های رای‌گیری برای عکاسان و خبرنگاران صادر و این امر به عنوان یکی از دغدغه‌های استاندار هرمزگان در نشست خبری قبل از انتخابات وی نیز مطرح بود که خوشبختانه به تمامی تقاضاهای رسانه‌ها در این بخش به خوبی پاسخ داده شد.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلا‌ع‌رسانی ستاد انتخابات هرمزگان با بیان اینکه استقبال خوبی از طرف رسانه‌های استان در باب پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها صورت گرفته است، افزود:‌ این امر سبب شد حضور حماسی مردم هرمزگان به خوبی در سطح ملی و حتی جهانی منعکس و مستند شود.

*حضور رسانه‌ها مطلوب بود

گل‌محمد بامری معاون استاندار هرمزگان و رئیس ستاد انتخابات این استان نیز در ادامه گفت: حضور رسانه‌ها در جریان انتخابات مطلوب و مثال‌زدنی بود.

یادآور می‌شود انتخابات اخیر در هرمزگان توسط 34 هزار و 500 نفر عضو اجرایی اصلی برگزار شد.

از کل آرای ریخته شده به صندوق‌های ریاست جمهوری در هرمزگان که برابر با 786 هزار و 905 رای است، 761 هزار و 44 مورد آن صحیح اعلام شده است.

در حالی 77.2 درصد هرمزگانی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری شرکت‌ کرده‌اند که درصد میانگین کشوری برابر با 72.2 است.

در هرمزگان علاوه بر چندین روزنامه و نشریه محلی و منطقه‌ای، اغلب رسانه‌های سراسری از جمله روزنامه‌های مطرح و خبرگزاری‌های رسمی نیز نمایندگی دارند.

این استان 13 شهرستان دارد، که در شهرستان‌ها نیز نمایندگی‌های صدا و سیما و خبرگزاری‌های رسمی و بعضا نشریات سراسری در کنار نمایندگی‌ها نشریات محلی فعال است.

انتهای پیام/88001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول