اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای فنی عنوان شد

خلع ید پیمانکاران سهل‌انگار در طرح‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد / پیمانکاران متخلف در لیست سیاه

در نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد، پیمانکارانی که در اجرای طرح‌های عمرانی سهل‌انگاری کرده و اصول ساخت‌وساز را رعایت نمی‌کنند در اسرع وقت خلع ید شوند.

خلع ید پیمانکاران سهل‌انگار در طرح‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد / پیمانکاران متخلف در لیست سیاه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید حسین کاظمی رئیس دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست اعضای شورای فنی استان بر لزوم دقت در ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی در این استان و رعایت اصول ایمنی در ساخت و سازها تأکید داشتند.

در این نشست که با پخش تصاویری از اقدامات غیر اصولی در برخی از ساخت و سازها همراه بود هر یک از اعضا پیشنهاداتی در ارتباط با جلوگیری از چنین تخلفاتی ارائه کردند.

خیبر بیدارپور در این نشست به مسکن مهر شهر گچساران اشاره کرد و گفت: متأسفانه در این سایت متقاضی آن‌چنانی وجود ندارد و ما در راه و شهرسازی همه وقت و توان خود را بر روی سایت‌هایی که متقاضی بیشتری دارند گذاشته‌ایم.!

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از تغییر پیمانکار مسکن مهر شهر گچساران خبر داد و گفت: با هر پیمانکاری که اصول و قواعد ساخت و ساز را رعایت نکند برخورد خواهیم کرد.

در ادامه کاظمی رئیس دفتر فنی استاندار تأکید کرد: به دلیل حساسیتی که در مسکن مهر وجود دارد باید با پیمانکاران متخلف برخورد جدی شود و پیمانکاران متخلف در لیست سیاه قرار گیرند.

وی با انتقاد از وضعیت دو پروژه عمرانی در شهر گچساران اظهار کرد: تنها دو پروژه مشکل‌دار در این شهرستان داریم که یکی از آن‌ها مربوط به سفر مقام معظم رهبری در سال 73 به این استان است که طول کشیدن آن برای ما مسئولان نزد مردم وجهه خوبی ندارد.

رئیس دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت مجتمع نیمه کاره فرهنگی و هنری شهر گچساران گفت و افزود: اعتبارات سالیانه این پروژه بسیار کم است که امیدواریم از سوی مسئولان استانی در این زمینه فکری شود.

در ادامه این نشست حسن وکیلی به نمایندگی از پیمانکاران به خدمات آن‌ها در راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی در استان اشاره کرد و گفت: متأسفم که وقتی مسئولان به وظیفه خود به درستی عمل نمی‌کنند توپ را به زمین پیمانکاران می‌اندازند.

وکیلی افزود: چه قدر بد است که مشکلات خود را به گردن پیمانکاران بیندازیم و دائم از خلع ید پیمانکار سخن به میان آوریم.

وکیلی گفت: این درست نیست که پیمانکاری از سال 83 و یا 86 برای این استان کاری انجام داده باشد و تاکنون پس از سال‌ها با بالا رفتن نرخ تورم و کاهش ارزش پول ملی دستمزد خود را دریافت نکرده باشد آن‌گاه شما مسئولان بر طبل خلع ید آن‌ها بکوبید.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول