اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج در مجلس:

حماسه سیاسی امکان تغییر در وضعیت اقتصادی را فراهم می‌آورد

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با اشاره به حماسه سیاسی شکل گرفته در 24 خرداد ابراز امیدواری کرد که این مسئله منجر به تغییر در وضعیت اقتصادی شود.

حماسه سیاسی امکان تغییر در وضعیت اقتصادی را فراهم می‌آورد

سیداحسن علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با یادآوری برگزاری باشکوه انتخابات  از ملت ایران قدردانی کرد و گفت: این نقطه اوج حماسه سیاسی بود.

وی با بیان اینکه این اتفاق حادثه‌ای خیره کننده و بی‌بدیل بود، اظهار کرد: این موضوع نمایی باشکوه از انقلاب اسلامی را پیش چشم جهانیان و بویژه دشمنان ایران قرار داد.

نماینده مردم سنندج در مجلس نهم با تأکید بر جنگ روانی ایجاد شده توسط دشمنان در این راستا، تصریح کرد: مردم نشان دادند حضور در انتخابات از اهمیتی برای آنها برخوردار است که با هیچ واژه‌ای قابل توصیف نیست.

علوی با اشاره به اینکه این اراده مردم ایران در تارخ ثبت خواهد شد، خاطرنشان کرد: مرم استان کردستان با وجود تمام مخالفت‌های دشمنان موجبات خشنودی خداوند را از این ملت فراهم کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی به خواست رهبر وارد صحنه انتخابات شدند، پیروز اصلی انتخابات را مردم ایران معرفی کرد و افزود: جا دارد به این مردم درود فرستاد و به آقای روحانی نیز برای این برگزیده شدن به عنوان رئیس جمهور تبریک می‌گویم.

نماینده مردم دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تمامی افرادی که در خلق این حاسه عظیم سیاسی نقش داشتند،عنوان کرد: نامزدهای شوراهای شهر و روستا در استان نیز با حضور و اعلام نقطه‌نظرات خود در ایجاد تضارب آرا و امکان انتخاب اصلح برای مردم نقش‌آفرینی مطلوبی داشتند.

علوی با ابراز امیدواری از اینکه تبعات و پیامدهای این حماسه سیاسی منجربه شکوفایی و پیشرفت کشور از جنبه‌های گوناگون شود، عنوان کرد: منتخبین ملت نیز باید در مقابل این اعتماد مردم حرکت اساسی از خود نشان دهند.

وی با تأکید بر نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی، اظهار کرد: حماسه سیاسی پیشران حماسه اقتصادی است و می‌تواند زمینه حضور گسترده در عرصه رشد اقتصاد را مهیا سازد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از دیگر برکات حضور پرشور مردم در انتخابات را تزریق باور تغییر به مسئولان عنوان کرد و بیان داشت: منتخبین به این یقین خواهند رسید که امکان تغییر و استحاله مثبت در وضعیت اقتصادی کشور وجود دارد.

علوی امیدواری به استفاده بیشتر از نخبگان و همچنین علم و دانش را یکی از رموز تحقق حماسه اقتصادی دانست و اذعان داشت: این اقدام به شرط همت افزونتر مسئولان جدید، رفع اشکالات و موانع گذشته قابل دستیابی است.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دگرگونی "مزاج" اقتصادی در دنیا این کار را با وجود سختی آن شدنی دانست و تأکید کرد: بخشی از مسائل اقتصادی به قدرت کشورها در عرصه خارجی و توان چانه‌زنی بین‌المللی باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه امکان فتح‌المبین اقتصادی که از سوی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری مطرح شد در آینده وجود دارد خاطر نشان کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا گام‌های عمران و آبادانی کشور بلندتر و سریعتر برداشته شود.

علوی در پایان از نقش فعال رسانه‌ها و مطبوعات در پوشش اخبار و اطلاعات مرتبط با انتخابات قدردانی کرد.

انتهای پیام/79012/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول