اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

مشارکت ملت در خلق حماسه سیاسی ستودنی بود

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به انتخابات روز 24 خردادماه گفت: مشارکت ملت در تحقق حماسه سیاسی قابل ستایش بود.

مشارکت ملت در خلق حماسه سیاسی ستودنی بود

ماموستا امین راستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با یادآوری حضور ملت در پای صندوق‌های رأی از این اقدام به عنوان کاری بزرگ نام برد و گفت: انصافا حضور و مشارکت مردم ستودنی بود.

وی، مشارکت فعال و آگاهانه ملت در عرصه انتخابات را موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: بدخواهی و کینه‌توزی آنها اثری در ملت ایران نداشت و مردم بار دیگر ثابت کردند بر سر آرمان‌های خود و بیعت با امام و رهبر ایستاده‌اند.

امام جمعه موقت سنندج با تأکید بر اینکه انتظار خلق حماسه سیاسی از سوی مردم به خوبی اجابت شد تصریح کرد: به طور قطع ملت قهرمان ایران اگر بارها و بارها نیز نیاز به حضورشان در عرصه انتخابات باشد این اقدام را عملی می‌کنند.

ماموستا راستی شاهد این مدعا را حضور گسترده در انتخابات‌های قبلی دانست و گفت: این بار نیز با بصیرت‌تر از گذشته حماسه‌ای دیگر آفریدیم.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه با بیان اینکه حماسه سیاسی می‌تواند زمینه‌ساز خلق حماسه اقتصادی باشد اظهار کرد: باید با کار جدیتر در این راستا عمل شود.

وی بر لزوم تحقق حماسه اقتصادی با همراهی مردم و مسئولان تأکید کرد و گفت: این کار مشارکت توأمان مردم و مدیران را در انجام امور طلب می‌کند.

ماموستا راستی با بیان اینکه شعار امسال باید به صورت کامل از سوی همگان دنبال شود اظهار کرد: نقش و وظیفه هر کس در این راستا مشخص و معین است و همه باید در این خصوص به تکالیف خود عمل کنند.

امام جمعه موقت سنندج در پایان ابراز امیدواری کرد حماسه سیاسی صورت گرفته در امسال زمینه رشد و آبادانی کشور را بیش از گذشته فراهم  آورد.

انتهای پیام/79012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول