اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهریز:

اعضای شورای اسلامی شهر مهریز انتخاب شدند / مهلت 2 روزه برای اعتراض

فرماندار مهریز گفت: کاندیداهایی که نسبت به نتیجه آرا اعتراضی داشته باشند می‌توانند تا دو روز آینده اعتراض خود را به صورت مکتوب اعلام کنند.

اعضای شورای اسلامی شهر مهریز انتخاب شدند / مهلت 2 روزه برای اعتراض

مهدی کیانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز با تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اظهار داشت: کاندیداهایی که نسبت به نتیجه آرا اعتراض دارند می‌توانند از تاریخ اعلام نتایج به مدت دو روز شکایت خود را به هیئت اجرایی ارائه کنند.

وی ادامه داد: کار شمارش آرا در این شهرستان پایان یافته و بر اساس نتایج به دست آمده، اعضای اصلی و علی‌البدل شورای شهر مهریز مشخص شدند.

فرماندار شهرستان مهریز عنوان کرد: از میان 31 کاندیدای تأیید شده از سوی هیئت نظارت، هفت نفر به عنوان عضو اصلی و سه نفر به عنوان عضو علی‌البدل موفق شدند بیشترین آرای مردم را به دست آورند.

کیانی مقدم افزود: محسن مروی‌نام با پنج هزار و 475 رأی بیشترین آرا را از آن خود کرد.

وی اظهار داشت: همچنین محمد جابر زارع‌زاده با چهار هزار و 990 رأی نفر دوم و سیدکاظم کمالیان با کسب چهار هزار و 871 رأی نفر سوم شدند.

فرماندار مهریز قاسم ابویی را با کسب چهار هزار و 792 رأی نفر چهارم، سید مصطفی محسن‌زاده را با کسب چهار هزار و 677 رأی نفر پنجم، سید محمود حسینی را با کسب چهار هزار و 579 رأی نفر ششم و عباس دهقانی‌زاده را با کسب چهار هزار و 403 رأی نفر هفتم راه ‌یافته به این دوره از شورای شهر مهریز اعلام کرد.

وی اعضای علی‌البدل جدید شورای اسلامی شهر مهریز را حجت‌الاسلام صادق حائری با کسب سه هزار و 222 رأی، محمدرضا زارع‌زاده با کسب سه هزار و 128 رأی و حسین دهقانی‌زاده را با کسب سه هزار و 62 رأی اعلام کرد.

انتهای پیام/90004/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول