اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای شهر شیراز امروز تصویب کرد

بررسی انتقال مراکز نگهداری معتادان از بافت تاریخی

شورای شهر شیراز، شهرداری این شهر را موظف کرد انتقال چهار مرکز نگهداری معتادان از بافت فرهنگی به مکانی خارج از محدوده را بررسی کند.

بررسی انتقال مراکز نگهداری معتادان از بافت تاریخی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شهردار شیراز بعد از ظهر امروز در دویست و نود و پنجمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: در شرایط فعلی نظارتی بر مراکز «دی آی سی» وجود ندارد و برخی از آنها به منقل‌خانه تبدیل شده است.

علیرضا پاک‌فطرت افزود: بسیاری از مسائل مرتبط با این امر در شرح وظایف شهرداری نیست و در صورتی که شهرداری بدون هماهنگی با مقامات قضایی اقدامی انجام داده و برای معتادان اتفاقی رخ دهد تبعات حقوقی خواهد داشت.

وی از هماهنگی با نیروی انتظامی، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی برای جانمایی مناسب و نظارت بهتر بر این مراکز خبر داد و شورای شهر نیز برای انجام این کار به شهرداری مهلت یک‌ماهه داد.

امروز همچنین شورای شهر شیراز با انعقاد قرارداد شهرداری و شبکه دو سیما برای ساخت سریال 13 قسمتی توسط محمد بنایی موافقت کرد.

بنابر مصوبه شورا این سریال به منظور نشان دادن قابلیت‌های زیارتی و گردشگری شیراز با همکاری هنرمندان معروف کشوری و شیرازی ساخته می‌شود.

شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه امروز خود همچنین هرگونه فعالیت جدید بخش‌های اداری شهرداری و سایر ادارات را منوط به تامین پارکینگ مورد نیاز کرد.

در جلسه امروز شورا تغییر نام مدیریت بحران شهرداری شیراز به مدیریت پیشگیری و بحران با با مخالفت شهردار روبه‌رو شد که وظایف و توان شهرداری در این زمینه را محدود و در چارچوب ضوابط قانونی موجود دانست.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول