اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 ماه امسال صورت گرفت

افزایش 10 درصدی تناژ کالا‌ی جابه‌جا شده در همدان

رئیس اداره کالای حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: طی دو ماهه‌ اول امسال تناژ کالا‌ی جابه جا شده در سطح استان همدان با افزایش 10 درصدی روبه‌رو بوده است.

افزایش 10 درصدی تناژ کالا‌ی جابه‌جا شده در همدان

مصطفی وصالی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: طی دو ماهه‌ اول امسال تناژ کالا‌ی جابه‌جا شده در سطح استان همدان با افزایش 10 درصدی روبرو بوده است.

وی بیشترین کالای حمل شده از مبدأ استان را سیمان، محمولات معدنی و فرآورده‌های نفتی عنوان کرد و افزود کالاهایی چون انواع آجر، شمش آهن و محصولات کشاورزی نیز سایر محموله‌های حمل شده توسط بخش حمل و نقل کالای استان را تشکیل می‌دهد.

رئیس اداره کالای حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان خاطر نشان کرد: 85 شرکت حمل و نقل کالا در راستای خدمات‌رسانی در این بخش فعال بوده و کار جا‌به‌جایی کالاهای تولیدی و صادراتی درون‌استانی و برون‌استانی را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: با تأکید و نظارت این اداره کل از بهمن ماه سال گذشته تمام شرکت‌های حمل و نقل با بهره‌گیری از اینترنت پرسرعت صدور بارنامه و سایر امور خود را تحت شبکه وب و به صورت آنلاین انجام می‌دهند.

وصالی افزود: برخورداری از خطوط آنلاین نظارت و ساماندهی و بهره‌وری بالاتر و دقیق بر حمل و نقل کالا در سطح کشور را امکان‌پذیر می‌کند.

وی آموزش و بروز کردن اطلاعات مدیران و متصدیان شرکت‌ها را از مهم‌ترین اهداف این اداره کل برشمرد و گفت: لازم است دست‌اندرکاران حمل و نقل کالا  برای همسو شدن با تکنولوژی آموزش‌های لازم را فرا گیرند و همکاران اداره کالا مساعدت لازم را در این امر با شرکت‌ها معمول داشته‌اند.

انتهای پیام/89002/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول