اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

مشارکت بالای مردم در انتخابات ترویج یک معروف بزرگ بود

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان از خلق حماسه سیاسی مردم کردستان قدردانی کرد و آن را ترویج یک معروف بزرگ دانست.

مشارکت بالای مردم در انتخابات ترویج یک معروف بزرگ بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در قالب بیانیه‌ای اعلام کرد ترویج معروفات از دیدگاه دین مبین اسلام و مسلمانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در قرآن و احادیث بر آن تاکید زیادی شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: نظام اسلامی یک معروف بزرگ به شمار می‌آید که تقویت آن با مشارکت گسترده مردمی امکان‌پذیر است، چرا که مردم هستند که به نظام اسلامی مشروعیت و مقبولیت می‌بخشند.

این بیانیه حاکی‌است؛ مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف موجب تقویت نظام و نوعی مقابله با دشمنان است، لذا اقشار مختلف به عنوان ادای یک تکلیف در انتخابات مشارکت حداکثری داشتند و با حضور خود ثابت کردند که نظام اسلامی یک معروف بزرگ است و برای حفظ و تقویت آن تلاش خواهند کرد.

در ادامه بیانیه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان آمده است؛ با پیروزی انقلاب اسلامی ارزش‌های اسلامی و جایگاه دین اسلام در جهان احیا شد و از همان اوان پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رواج یافت.

مردم در این 34 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی با تمام وجود از نظام دفاع کرده‌اند که شرکت در انتخابات و سایر عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و مشارکت حداکثری مردم این ادعا را اثبات می‌کند.

جواب‌های "نه" مردم به یاوه‌گویی‌های دشمنان و ندای تفرقه‌جویانه آنان مبنی بر عدم شرکت در انتخابات و حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه بیاد ماندنی را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

در پایان این بیانیه آمده است؛ ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان لازم می‌داند از ملت رشید ایران و علی‌الخصوص مردم مرزدار کردستان که با مشارکت خود به ندای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند در انتخابات 24 خرداد حماسه سیاسی را خلق کردند قدردانی نماید و ضمن تبریک به رئیس جمهوری منتخب مردم و آرزوی موفقیت برای وی در زمینه خدمت به مردم فداکار ایران، به استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در نظام در راستای عزت و سربلندی کشور توصیه می‌شود و از وی انتظار می‌رود تلاش مضاعفی در زمینه گسترش و فراگیر کردن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر به عمل آورند تا انشاءالله روز به روز شاهد شکوفایی هر چه بیشتر فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی خود باشیم.

انتهای پیام/79001/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول