اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی خبر داد

توقیف 3200 دستگاه موتورسیکلت متخلف در خراسان شمالی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان شمالی از توقیف 3 هزار و 206 دستگاه موتورسیکلت متخلف خبر داد.

توقیف 3200 دستگاه موتورسیکلت متخلف در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، مهدی اسماعیلی اظهار کرد: امسال 265 فقره تصادف منجر به جرح در استان به وقوع پیوسته که بر اثر این تصادفات، 314 نفر مجروح شده‌اند.

وی با اعلام اینکه در بیشتر این تصادفات موتورسیکلت‌سواران دخیل بوده‌اند، افزود: در این راستا پلیس در برخورد با موتورسواران متخلف در سطح استان، 3 هزار و 206 دستگاه موتورسیکلت را طی 2 ماه سال جاری متوقف و به پارکینگ منتقل کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی در خصوص رانندگان متخلف خودرو نیز گفت: طی اردیبهشت‌ماه امسال هزار و 241 دستگاه خودرو به دلیل تخلفات رانندگی متوقف و به پارکینگ منتقل شده‌اند.

وی یادآور شد: در مدت مذکور 6 فقره تصادف فوتی نیز در شهرستان‌های استان رخ داد که بر اثر این تصادفات 6 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

اسماعیلی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به ویژه حرکت با سرعت مطمئنه را عامل مهمی در کاهش سوانح رانندگی برشمرد و از شهروندان خواست با رعایت مقررات پلیس را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول