اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک ماهه گذشته در فارس صورت گرفت

اعمال قانون 2360 موتورسیکلت متخلف

فرمانده پلیس راه شمال فارس از توقیف 744 موتورسیکلت و اعمال قانون در مورد 2 هزار و 360 موتورسیکلت متخلف در یک ماه گذشته در جاده‌های شمال این استان خبر داد.

اعمال قانون 2360 موتورسیکلت متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ کسری سیروسی اظهار داشت: در پی وقوع چند تصادف با موتورسیکلت‌ که منجر به فوت و جرح سرنشینان این وسیله نقلیه شد، ‌برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف در دستور کار پلیس راه شمال این استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تجزیه و تحلیل آماری از سوانح انجام شده نیز موید این موضوع بود و ‌در همین راستا برخورد با موتورسواران متخلف تشدید و ضمن مهار تصادفات، کنترل این وسیله نقلیه اثر روانی مثبتی را بر بهبود رفتار ترافیکی رانندگان در برداشت.

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس بیان کرد: در یک ماه گذشته با اجرای این طرح 954 مورد در زمینه عدم استفاده از کلاه ایمنی، 713 مورد همراه نداشتن بیمه‌نامه، 693 مورد به دلیل نداشتن گواهی‌نامه اعمال قانون شدند و در این راستا 744 موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شده‌اند.

سیروسی از ادامه این طرح در جاده‌های فارس خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از حوادث دلخراش ناشی از تصادفات موتورسیکلت‌ها در جاده‌های برون‌شهری و افزایش احساس امنیت رانندگان، این طرح به صورت مستمر اجرا و با راکبان متخلف موتورسیکلت‌ها برخورد قانونی می‌شود.

دستگیری سارق و کشف خودرو مسروقه در شیراز

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک سارق خودرو و کشف خودرو سرقتی از وی در این شهر خبر داد.

سرهنگ بهادر اسماعیلی در توضیح این خبر گفت: در پی سرقت یک خودرو پژو در شیراز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام کارهای اطلاعاتی در این زمینه خودرو مورد نظر در حال تردد در یکی از خیابان‌های شیراز مشاهده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: بلافاصله ماموران خودرو را پس از مسافتی تعقیب و گریز متوقف کرده و سارق را دستگیر کردند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: پس از انتقال خودرو و متهم به کلانتری، در مواجهه حضوری با شاکی سارق شناسایی شد و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/ 2448/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول