اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

اسامی منتخبان شورای شهر کرج و محمدشهر به زودی اعلام می‌شود

استاندار البرز گفت: اسامی منتخبان شوراهای اسلامی شهر کرج و محمدشهر به زودی به اطلاع مردم می‌رسد.

اسامی منتخبان شورای شهر کرج و محمدشهر به زودی اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، اصغر عربیان با تبریک به ملت بزرگ ایران به ویژه شهروندان استان البرز در خلق «حماسه سیاسی» 24 خرداد، اظهار داشت: مردم سرافراز ایران اسلامی با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات 24 خرداد، وحدت و همدلی خود را به نمایش گذاشتند و پاسخ محکمی به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان دادند.

وی افزود: پاسخ مردم با حضور حماسی در انتخابات به قدری محکم و کوبنده بود که دشمنان نظام و انقلاب و استکبار جهانی هنوز در بهت و حیرت به سر می‌برد.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوالی در رابطه با زمان اعلام نتایج کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر کرج و محمدشهر یادآور شد: منهای شهرهای کرج و محمدشهر، نتایج نهایی اکثر شهرهای استان البرز اعلام شده و در پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز موجود است.

*به شکایات شهرهای گرمدره، شهر جدید هشتگرد و چهارباغ رسیدگی می‌شود

وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی شکایت‌ها در رابطه با انتخابات سه شهر گرمدره، شهر جدید هشتگرد و چهارباغ از سوی هیئت نظارت بر انتخابات در حال رسیدگی است، خاطرنشان کرد: پس از رسیدگی به شکایات مطروحه اسامی نهایی منتخبان به اطلاع مردم و کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌رسد.

عربیان با اشاره به اینکه در حال حاضر کار شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا به پایان رسیده است، گفت: هم‌اکنون کار تلفیق و تجمیع آرا در حال انجام است که نتایج آن به زودی اعلام می‌شود.

وی علت تاخیر در اعلام نتایج آرا را حضور پرشور مردم در ساعات پایانی 24 خرداد عنوان کرد و افزود: با توجه به حجم بالای میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای، برخی شعب تا ساعت 1:30 دقیقه بامداد نسبت به اخذ رای مردم که تا ساعت 11 شب در محل شعبه‌ها حضور داشتند، اقدام کردند که خود باعث تاخیر در امر شمارش آراء و اعلام نتایج آن شد.

*نتایج قطعی انتخابات شوراها پس از تائید هیئت نظارت و اجرایی اعلام می‌شود

استاندار البرز اعلام نتایج قطعی انتخابات شوراها را پس از تایید هیئت نظارت و اجرایی ذکر کرد و گفت: بر اساس قانون، نتایج قطعی انتخابات باید پس از تائید هیئت نظارت و اجرایی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: استان البرز دارای 16 شهر، 11 بخش و 293 روستا است که خوشبختانه به واسطه عملکرد مطلوب و مناسب برخی حوزه‌های انتخابیه که بستگی به میزان جمعیت رای‌دهنده آنان داشت توانستند نتایج قطعی انتخابات شهرها و روستاهای خود را تا ظهر 25 خرداد یعنی یک روز پس از برگزاری رسمی انتخابات اعلام کنند.

وی در پایان سخنان خود از مردم و مسئولان برگزاری انتخابات به ویژه رسانه‌های استان البرز در انتشار و اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد که تحقق «حماسه سیاسی» مقدمه «حماسه اقتصادی» در سال 92 باشد.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول