اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم تویسرکان در مجلس عنوان کرد

حضور حماسی لبیک ملت ایران به رهبری بود/ خود را مدیون مردم تویسرکان می‌دانم

منتخب مردم تویسرکان در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران در انتخابات 24 خرداد با لبیک به خواسته مقام معظم رهبری حماسه سیاسی با شکوه و بی‌بدیل را خلق کرد.

حضور حماسی لبیک ملت ایران به رهبری بود/ خود را مدیون مردم تویسرکان می‌دانم

محمد‌مهدی مفتح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، ملت ایران را ملتی بی‌نظیر در جهان خواند و اظهار داشت: حضور حماسی و یکپارچه مردم عزیز در سراسر کشور اسلامی یک بار دیگر اقتدار و شکوه ایران را به رخ دنیا کشید.

وی تأکید کرد: در این انتخابات ملت همیشه در صحنه ایران حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری امسال را با نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامیدند، با شکوهی بی‌بدیل خلق کرد.

نماینده منتخب مردم تویسرکان در مجلس تصریح کرد: حماسه سیاسی با همت و اراده قوی مردم ایران در روز 24 خرداد ماه سال جاری در جای جای کشور به عنوان برگی زرین از حضور در تاریخ افتخارات ما در جهان ثبت شد.

این مسئول در ادامه ضمن تقدیر از حضور و مشارکت چشمگیر مردم تویسرکان در سه انتخابات، گفت:  24 خرداد ماه امسال همزمان با سراسر کشور یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز در تویسرکان برگزار شد.

مفتح با تشکر از انتخاب تویسرکانی‌ها، مردم این دیار را مردمانی خوب، بسیار متدین و فرهنگ‌دوست نامید و بیان داشت: از اینکه خداوند به من عنایت کرد به عنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی خدمتگزار میهن اسلامی و شهرستان تویسرکان باشم، خدا را سپاسگزارم.

وی در ادامه با بیان این نکته که بحث اصلی قانونگذاری و نظارتی وظیفه اصلی نماینده در مجلس است، خاطرنشان کرد: من در مجلس شورای اسلامی چهار دوره سابقه کاری نمایندگی دارم و انشاءالله آن را ادامه خواهم داد.

نماینده منتخب مردم تویسرکان در مجلس در خصوص برنامه‌های خود، عنوان کرد: ما مشکلات تویسرکان را طبقه‌بندی و راه‌های اجرای آن را اولویت‌بندی کردیم که برنامه شهرستان را با برنامه‌هایی که دولت دارد، هماهنگ و پیش خواهیم برد.

این مسئول افزود: خروج تویسرکان از بن‌بست، تأمین آب شرب و کشاورزی، راه، توسعه شهرهای تویسرکان، سرکان، فرسفج، منطقه سرابی، روستاها و... از جمله مسائلی است که در برنامه ماست.

مفتح توجه به کاهش بیکاری، کشاورزان و احداث صنایع را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: با توکل بر خدا و همت و تلاش به ترتیب برنامه‌ها انجام می‌شود.

نماینده منتخب مردم تویسرکان در مجلس از اعتماد مردم تویسرکان سپاسگزاری کرد و اذعان داشت: من خود را مدیون این مردم بزرگ می‌دانم، امیدوارم که بتوانم وظایفی را که به عهده دارم به خوبی انجام دهم.

وی در پایان متذکر شد: مردم تویسرکان قطعاً کمک و همکاری خوبی خواهند داشت، که این برنامه‌‌ها با موفقیت به سرانجام برسد.

انتهای پیام/89010/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول