اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در گفت‌وگو با فارس:

مردم با خلق حماسه میلیونی اراده راسخ خود را به جهانیان نشان دادند

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال مردم با خلق حماسه میلیونی حضور پای صندوق‌های رای، بیداری، عزم و اراده راسخ خود را به جهانیان نشان دادند.

مردم با خلق حماسه میلیونی اراده راسخ خود را به جهانیان نشان دادند

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با تقدیر از حضور حماسی و همه جانبه اقشار مختلف در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی به مفهوم حماسه سیاسی معنای عمیق‌تری بخشیدند.

وی افزود: مردم این شهرستان نیز همپای سایر شهرهای کشور در صحنه حاضر شدند و حماسه سیاسی را خلق کردند و آفریدند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شوای اسلامی تصریح کرد: امسال مردم با خلق حماسه میلیونی حضور پای صندوق‌های رای، بیداری و عزم و اراده راسخ خود را به جهانیان نشان دادند و به دعوت مقام معظم رهبری و اندیشه‌های امام راحل بار دیگر «آری» گفتند.

وی اضافه کرد: در انتخابات امسال دشمنان نظام و انقلاب فهمیدند با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب و با وجود همه هجمه‌های تبلیغاتی و تحریم‌ها، نمی‌توانند خللی در عزم ملی و اراده فولادین مردم ایجاد کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نوبه خود از زحمات همه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان خوزستان و شهرستان شادگان تقدیر می‌کنم و امیدواریم رئیس جمهور جدید و اعضای شورای شهر معرفی شده بیش از پیش مردم را دریابند و در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات آنها گام‌های متعالی‌تری بردارند.

انتهای پیام/72001/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول