اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم رئیس فدراسیون هاکی کشور

سرپرست جدید هیئت هاکی گلستان منصوب شد

رئیس فدراسیون هاکی کشور، طی حکمی حامد رضایی را به عنوان سرپرست جدید هیئت هاکی استان گلستان منصوب کرد.

سرپرست جدید هیئت هاکی گلستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حامد رضایی عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه‌های گلستان است و پیش از این نیز مدیرکل تعاون استان بود. 

سرپرست جدید هیئت هاکی استان گلستان عصر امروز در مراسم تودیع رئیس سابق هیئت هاکی استان گلستان و معارفه خود گفت: در حوزه ورزش علاقه بیش از هر چیز دیگر حاکم است.

رضایی با بیان اینکه پنج عامل در موفقیت انسان نقش دارند از باور، شناخت هدف، به‌کارگیری خلاقیت‌ها، جامعه‌پذیر بودن و واقع‌بین بودن به عنوان عوامل پنج‌گانه موفقیت نام برد.

وی بر آگاهی از اهداف تأکید و آنها را به سه دسته کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تقسیم کرد.

انسان‌های واقع‌بین تصمیمات منطقی اتخاذ می‌کنند

سرپرست هیئت هاکی استان گلستان افزود: در همه زمینه‌ها به ویژه ورزش هاکی افراد نخبه فراوانی وجود دارند و استان گلستان نیز از این حیث نیروهای شایسته‌ای دارد که باید به نحو مطلوب از آنها بهره‌گیری شود.

رضایی ادامه داد: کارها باید با مشارکت و همفکری جمعی انجام شوند تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم، اگر خودرأیی را در دستورکار قرار دهیم، دستیابی به موفقیت امکان‌پذیر نیست.

به گفته وی، انسان‌های واقع‌بین تصمیمات منطقی اتخاذ کرده و مسیر موفقیت را به سادگی طی می‌کنند.

به ورزش هاکی شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای می‌شود

سرپرست هیئت هاکی استان گلستان از چهار سیاست راهبردی خود در دوران مسئولیت جدید نام برد و گفت: ارتقاء جایگاه اجتماعی ورزش هاکی در استان، تامین نیازهای سخت‌افزاری ورزش هاکی و توسعه این تجهیزات، آموزش پایه و قهرمان‌پروری چهار سیاست راهبردی من در این دوره هستند. 

رضایی بر تدوین برنامه چهار ساله با نظر جمعی تاکید و الزامات این برنامه را عزم‌جمعی، باور همگانی، بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، استفاده از تمامی فرصت‌ها، شناسایی تهدیدات و ارائه راهکارها برشمرد.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های خوبی در سطح شهرستان‌های استان گلستان وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به علاقه نیروهای شهرستانی به ورزش هاکی در این دوره توجه ویژه‌ای به شهرستان‌ها می‌شود.

کمبود منابع مالی یکی از مشکلات جدی بخش ورزش است

سرپرست هیئت هاکی استان گلستان، کمبود منابع مالی را یکی از مشکلات جدی بخش ورزش دانست و گفت: در این زمینه با افراد، مؤسسات و شرکت‌هایی که توانایی حمایت مالی دارند، تعامل برقرار می‌شود.

رضایی در پایان تأکید کرد: جوانان و بانوان توانایی زیادی در ورزش هاکی دارند، بنابراین توسعه ورزش هاکی در این دو بخش یکی از اولویت‌های دوره جدید است.

به گفته وی، ورزش هاکی نیاز به حداقل توانایی دارد و بانوان و جوانان در این زمینه مشکل خاصی ندارند.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم قربانعلی پاشا، مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان و معاونین وی، دبیر هیئت هاکی استان، رئیس هیئت هاکی شهرستان‌ها و خبرنگاران حضور داشتند. 

انتهای پیام/83003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول