اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان:

هاکی گلستان از رشته‌های مطرح کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: با توجه به حضور مربیان هاکی گلستان در تیم ملی و ورزشکاران، این رشته در تیم‌های ملی هاکی گلستان به رشته‌های مطرح کشور تبدیل شده است.

هاکی گلستان از رشته‌های مطرح کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا در مراسم تودیع رئیس سابق هیئت هاکی گلستان و سرپرست جدید این هیئت در اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: بهرام شفیعی رئیس فدراسیون هاکی، پیش از این قول داد در صورت تامین زمین از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان چمن مصنوعی را در اختیار هیئت هاکی گلستان قرار می‌دهد.

وی افزود: داشتن چمن مصنوعی ورزش هاکی حق گلستان است و سرپرست جدید این رشته ورزشی باید از طریق وزیر ورزش و جوانان این موضوع را پیگیری کند.

تمامی بازیکنان تیم هاکی بانوان گلستان باید بومی باشند

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: هر کدام از تیم‌های هاکی بانوان و آقایان که فعالیت چشمگیری داشته باشند بیشتر حمایت می‌شوند.

پاشا بر تشکیل تیم هاکی بانوان استان گلستان تاکید کرد و گفت: حتی یک بازکن از اعضای این تیم نباید خارج از استان باشد، تمامی منابع مالی فقط برای بازیکنان گلستانی هزینه می‌شوند.

به گفته وی، اعزام تیم هاکی بانوان گلستان با بازیکنان سایر استان‌ها به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

موسسه مالی و اعتباری فردوسی حمایت یکی از تیم‌های ورزشی گلستان را برعهده بگیرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از آمادگی این اداره کل بر واگذاری یکی از تیم‌های هاکی استان به یکی از حامیان مالی خبر داد و افزود: این اداره کل منابع مالی تیم دیگر هاکی استان را به نحو دیگری تامین می‌کند.

پاشا با بیان اینکه بانک‌های «صالحین»، «ایران زمین» و «موسسه مالی و اعتباری فردوسی» هر یک حمایت مالی تیم‌های کشور را بر عهده دارند، اظهار داشت: خاستگاه اصلی «موسسه مالی و اعتباری فردوسی» استان گلستان است و ضروری است که این موسسه حمایت مالی یکی از تیم‌های ورزشی استان را بر عهده داشته باشد.

وی ادامه داد: هر رشته ورزشی در طول سال برای اعزام تیم به مسابقات بین 20 تا 30 میلیون تومان هزینه نیاز دارد که متاسفانه بودجه فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان پاسخگوی نیاز مالی هیئت‌های ورزشی نیست.

لازم به ذکر است در این مراسم قربانعلی پاشا مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان و معاونین وی، دبیر هیئت هاکی استان، رئیس هیئت هاکی شهرستان ها و خبرنگاران حضور داشتند. 

انتهای پیام/83003/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول