اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد

مشارکت 83 درصدی مردم بوشهر در انتخابات/ دیار رئیسعلی دلواری حماسه‌ساز شد

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر از مشارکت 83 درصدی مردم بوشهر در انتخابات 24 خردادماه خبر داد.

مشارکت 83 درصدی مردم بوشهر در انتخابات/ دیار رئیسعلی دلواری حماسه‌ساز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله شفیعی امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمعیت واجد شرایط رأی‌دهی در استان بوشهر 637 هزار نفر بود، اظهار داشت: از این تعداد جمعیت 75/83 درصدشان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده‌اند که بیش از 534 هزار نفر شامل می‌شود.

وی از مشارکت 122 درصدی مردم شهرستان کنگان در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و تصریح کرد: این شهرستان با توجه به اینکه تعدادی از جمعیت مهاجر در شرکت‌های گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته به آن مشغول به کارند، میزان مشارکت نسبت به واجدین شرایط افزایش یافت و بیشترین مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر را به خود اختصاص داد.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر، درصد کمترین مشارکت با 73/73 درصد مربوط به شهرستان دشتستان دانست و اذعان داشت: شهرستان بوشهر79/76درصد، تنگستان 23/90درصد، جم 45/108درصد، دشتی 96/85درصد، دیر 29/91درصد، دیلم09/93درصد، عسلویه 20/84درصد و گناوه 86/82 درصد از جمعیت واجد شرایط در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده‌اند.

شفیعی گفت: نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر تا فردا اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر با نظم و آزادی کامل همراه با امنیت کامل برگزار شد، بیان داشت: مردم استان بوشهر حضور حماسی خود در این انتخابات نشان دادند تا بار دیگر نظام مردم‌سالاری دینی ثابت شود.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر با قدردانی از خلق حماسه سیاسی مردم استان بوشهر، تأکید کرد: کاندیدایی که بیشترین آراء را در انتخابات ریاست جمهور به خود اختصاص دهد، رئیس جمهور منتخب همه ملت ایران است و همه مردم وظیفه دارند از رئیس جمهور منتخب که در راستای اهداف نظام  در جهت عمران و آبادانی کشور تلاش می‌کند، حمایت کنند تا همچون گذشته پله‌های ترقی و رشد را جهت پیشرفت و توسعه کشور طی کنند.

شفیعی همچنین با تقدیر از دست‌اندرکاران انتخابات گفت: اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر، رسانه‌ها و خبرنگاران نقش بسیار مهمی در امر خطیر اطلاع‌رسانی در این انتخابات ایفا کردند که جای تقدیر و قدردانی دارد. 

انتهای خبر/66006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول