اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج:

مشکل مالی برخی شهرداری‌ها نمی‌تواند موجب ناکارآمدی آنان شود

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج گفت: مشکلات مالی شهرداری‌ها نمی‌تواند موجب ناکارآمدی آنان شود.

مشکل مالی برخی شهرداری‌ها نمی‌تواند موجب ناکارآمدی آنان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا قربانی‌مقدم با بیان اینکه بیش از نیمی از شهرداری‌های استان با مشکل مالی مواجه هستند، تصریح کرد: نمی‌توان گفت که این شهرداریها ناکارآمد و ضعیف هستند بلکه بدلیل کاهش درآمدی با مشکل مالی مواجه هستند.

قربانی اضافه کرد: این وضعیت ناشی از افزایش هزینه‌ها بعد از اجرای مرحله‌ی اول هدفمندی یارانه‌ها و کاهش شدید منابع درآمدی شهرداری‌ها است و توزیع نامتوازن اعتبارات نیز دلیل دیگر این مشکل است.

وی با تاکید بر تعیین بودجه شهرداری خورموج از محل آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده گفت: با توجه به اینکه این اعتبارات در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان بوشهر توزیع می‌شود باید اعتبارات یاد شده به شهرهای کوچک و کم درآمد بیشتر اختصاص یابد تا جوابگویی اعتبارات عمرانی شهرداری‌ها شود.

قربانی با اشاره به اینکه بی عدالتی در توزیع اعتبارات آلایندگی به خوبی مشاهده می‌شود، اضافه کرد: اعتبارات آلایندگی سال 91 شهر کنگان 36 میلیارد تومان، خورموج 90 میلیون تومان و شهر بنک نیز حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود که بی‌عدالتی در آن بخوبی مشاهده می‌شود. ‌

انتهای پیام/66006/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول