اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس خبر داد

مشارکت 107 درصدی چالوسی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری

فرماندار چالوس از مشارکت 107 درصدی مردم در انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.

مشارکت 107 درصدی چالوسی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرنگار فارس از چالوس، سید قدیر رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: مردم شهرستان چالوس از ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای حضور داشتند و نقش تاثیرگذاری در خلق حماسه سیاسی از خود بر جای گذاشتند.

وی ادامه داد: در انتخابات روز 24 خرداد در شهرستان چالوس 166 شعبه اخذ رای محل جمع‌آوری آرای مردم بوده و حدود 5 هزار نفر در امر برگزاری انتخابات دخیل بودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس افزود: از ساعات اولیه بعد از اتمام رای‌گیری شمارش آرا آغاز و تا ساعتی دیگر به صورت رسمی اعلام می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس گفت: در روند برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان چالوس شاهد هیچ‌گونه خلل و مشکلی در روند برگزاری آن نبودیم و از همه افرادی که در برگزاری این انتخابات یاریگر ما بودند تقدیر می‌کنیم.

وی در پایان گفت: اصحاب رسانه شهرستان چالوس نیز توانستند به خوبی انعکاس‌دهنده حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای باشند که از آنها نیز قدردانی می‌شود. 

انتهای پیام/2296/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول