اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

تجربه مایلی‌کهن تیم صبا را آبدیده می‌کند

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تجربه و کاردانی محمد مایلی کهن تیم صبا را برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حسابی آبدیده می‌کند.

تجربه مایلی‌کهن تیم صبا را آبدیده می‌کند

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: سومین روز تمرینات را سپری کردیم و خوشبختانه شرایط تیم خوب است، بازیکنان انگیزه زیادی دارند و از تجربیات محمد مایلی‌کهن برای کسب آمادگی حضور در لیگ جدید خوب بهره می‌برند.

وی با بیان اینکه کادر فنی تمرینات خوب، کلاسیک و پیشرفته‌ای را برای افزایش میزان آمادگی تیم در تمرینات در نظر گرفته است اضافه کرد: مراحل مختلفی برای آماده‌سازی تیم در آستانه لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور طراحی کرده‌ایم و گام به گام جلو می‌رویم.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: زمان ما برای آغاز لیگ کمتر از یک ماه است و سعی خواهیم کرد از این فرصت برای تشکیل یک تیم قوی و منسجم برای فصل جدید لیگ برتر بهترین بهره را ببریم، بازیکنان بعد از پایان لیگ قبل بدن‌ها را رها نکرده و تمرین اختصاصی آنها موجب شده شرایط خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: تمرینات ما در اردوی آماده‌سازی اردبیل از روز بیست و پنجم خرداد ماه آغاز خواهد شد اما تا قبل از آن یک جلسه در قم تمرین کردیم و حالا هم در تهران هستیم و در مجموع خوشبختانه وضعیت بسیار خوبی بر تمرینات حاکم است و از کادر فنی گرفته تا بازیکنان همگی با روحیه و انگیزه بالا به کار آماده‌سازی تیم می‌پردازند تا نتایج خوبی در لیگ سیزدهم کسب کنیم.

بختیاری‌زاده با تمجید از هیئت مدیره باشگاه صبای قم به سبب حمایت از کادر مدیریت و فنی تیم فوتبال صبا در راه آماده‌سازی تیم صبای قم برای لیگ برتر، تصریح کرد: به واقع باید بگویم که مایلی کهن با روحیه خوبی که دارد به تمام حاضرین در تمرین انگیزه می‌دهد و این موجب شده تا به آینده خوشبین باشیم.

وی تصریح کرد: وضعیت تیم در اردوی اردبیل با توجه به اینکه به یک منطقه خوب و خوش آب و هوا می‌رویم بهتر خواهد شد و یقین دارم که در لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور به مراتب قوی‌تر و بهتر از لیگ قبل برابر حریفان قرار می‌گیریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه به برنامه‌های پیش‌بینی شده کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در راه کسب آمادگی لازم برای لیگ سیزدهم اشاره کرد و افزود: تمرینات بدنسازی، کارهای تاکتیکی و سپس برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم خوبی را برای لیگ جدید مهیا می‌کند.

انتهای پیام/78002/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول