اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات گیلان عنوان کرد

رقابت 14 هزار و 372 نامزد شوراها در گیلان

جانشین ستاد انتخابات گیلان تعداد نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان را 14 هزار و 372 نفر عنوان کرد.

رقابت 14 هزار و 372 نامزد شوراها در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کبری مهرورز صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات گیلان روند انتخابات در نظام اسلامی را با آرای مستقیم مردم دانست و اظهار کرد: وزارت کشور مجری برگزاری انتخابات است.

وی وزارت کشور را مسئول کنترل حسن انتخابات برای صیانت از آرای مردم عنوان کرد و افزود: یک‌میلیون و 717 هزار و 639 نفر واجد رای دادن در گیلان هستند.

مهرورز تعداد رای اولی‌های گیلان را 50 هزار و 234 نفر خواند و تصریح کرد: تعداد 2 هزار و 887 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

جانشین ستاد انتخابات گیلان تعداد شعبه‌های اخذ رای شوراهای اسلامی در استان را 2 هزار و 818 شعبه ذکر کرد و گفت: 14 هزار و 372 نامزد شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان باهم رقابت می‌کنند.

وی تعداد نامزدهای شوراهای اسلامی در شهرهای گیلان را یک‌هزار و 588 نامزد اعلام کرد و یادآور شد: 12 هزار و 784 نامزد برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاها در استان باهم رقابت می‌کنند.

مهرروز تعداد نامزدهای مرد شوراها در گیلان را 13 هزار و 575 نفر دانست و بیان کرد: 797 نفر زن نامزد شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان هستند.

جانشین ستاد انتخابات گیلان تعداد شعبه‌های اخذ رای ریاست جمهوری شهری در استان را 844 شعبه عنوان کرد و افزود: تعداد 2 هزار و 43 شعبه اخذ رای ریاست جمهوری گیلان در روستاها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 538 شعبه ثابت اخذ رای ریاست جمهوری در گیلان وجود دارد، اظهار کرد: تعداد 349 شعبه اخذ رای سیار برای انتخابات ریاست جمهوری در استان در نظر گرفته شده است.

مهرورز به 2 هزار و 818 شعبه اخذ رای شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان اشاره کرد و گفت: تعداد 842 شعبه اخذ رای شهری برای شوراهای استان در نظر گرفته شده ضمن اینکه یک‌هزار و 977 شعبه اخذ رای در روستاها مستقر هستند.

جانشین ستاد انتخابات گیلان تعداد شعبه‌های ثابت شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را 2 هزار و 527 شعبه دانست و یادآور شد: 291 شعبه اخذ رای سیار برای روستاهای گیلان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول