اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تحقق حماسه سیاسی

امام جمعه عنبرآباد از حضور حداکثری مردم قدردانی کرد

امام جمعه عنبرآباد گفت: از حضور حداکثری مردم که خواسته رهبری در مورد خلق حماسه سیاسی را محقق کردند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم که دعای خیر مقام معظم رهبری همواره همراه مردم و پشتوانه نظام باشد.

امام جمعه عنبرآباد از حضور حداکثری مردم قدردانی کرد

حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: از ابتدای صبح تا آخرین ساعت‌های رأی‌گیری حوزه‌های اخذ رأی با ازدحام جمعیت رو‌به‌رو بود و مردم با لبیک به ندای مقام معظم رهبری استقبال بسیاری خوبی از شرکت در انتخابات کردند.

وی افزود: با وجود حساسیت ویژه‌ای که دشمن نسبت به این دوره از انتخابات ایران دارد و جنگ روانی که برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته بود، مردم با مشارکت گسترده خود جواب دندان‌شکنی به آن دادند.

دشت‌آبادی با اشاره به آیه قرآن که فرموده «مردم خود سرنوشت خویش را تعیین کرده و آینده خود را رقم می‌زنند»، تصریح کرد: مردم نیز در این دوره از انتخابات به خوبی به وظیفه خود عمل کرده و حضور بسیار خوبی در پای صندوق‌های رأی داشتند.

وی با بیان اینکه یک بعد این انتخابات حضور حداکثری و بعد دیگر آن انتخاب فرد اصلح است، ابراز داشت: امیدواریم که مردم فردی را برگزیده باشند که با گفتمان دهه چهارم انقلاب همگام باشد تا این حماسه سیاسی تکمیل شود.

دشت‌آبادی عنوان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی مهر تأییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ است و آنان به خوبی نشان دادند که به ولایت فقیه و کشور خود عشق می‌ورزند.

امام جمعه عنبرآباد به کاندیداهای منتخب مردم گفت: منتخبان مردم باید قدردان حضور حداکثری مردم در انتخابات بوده و تلاش کنند تا با عمل به وعده‌هایی که دادند، حافظ انقلاب اسلامی در کشور و جهان باشند.

دشت‌آبادی بیان داشت: برای برگزاری انتخابات در ایران مانند سایر کشورهای دنیا قوانین ویژه‌ای از جمله در زمینه ثبت‌نام کاندیداها، احراز صلاحیت‌ها، تبلیغات انتخاباتی، رأی‌گیری و نتایج آن وضع شده است.

وی اذعان داشت: کسانی که در این عرصه وارد شده‌، باید نخستین گام را که پایبندی به قانون است، بردارند و در صورت داشتن هرگونه اعتراضی شکایت خود را از طریق قانون پیگیری کنند.

دشت‌آبادی خاطر نشان کرد: از حضور حداکثری مردم که خواسته رهبری در مورد خلق حماسه سیاسی را محقق کردند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم که دعای خیر مقام معظم رهبری همواره همراه مردم و پشتوانه نظام باشد.

انتهای پیام/80001/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول