اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

بددلان با حضور میلیونی مردم دلسرد شدند

امام جمعه آوج با قدردانی از مردم به پاس خلق حماسه سیاسی حضور میلیونی ملت را دل‌شاد کن برای انقلاب اسلامی و مشت محکمی بر دشمنان دانست.

بددلان با حضور میلیونی مردم دلسرد شدند

حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با تبریک رقم خوردن حماسه سیاسی در روز گذشته توسط ملت اظهار داشت: دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی در سراسر عالم دیروز چشمان خویش را به برپایی انتخابات پرشور در همه جای ایران اسلامی دوخته بودند.

امام جمعه آوج انتخابات روز گذشته را نبرد بین دوستان انقلاب و پیروان جبهه استقامت و مقاومت با جبهه استکبار دانست و افزود: انتخابات روز گذشته مظهر حماسه سیاسی و اقتدار نظام اسلامی بوده و مردم ایران اسلامی با ولایت‌مداری این حماسه را با حضور و رأی خویش رقم زدند.

هاشمی تأکید کرد: قطعا ملت قهرمان ایران مشت محکمی را با این مشارکت میلیونی به دهان استکبار کوبیده و حماسه سیاسی را به رخ می‌کشد.

وی رعایت قانون را در تمام حالات و زمینه‌ها سبب پیشبرد اهداف و کار‌ها ذکر و افزود: تمام کاندید‌ها چه شورای شهر و روستا و چه ریاست جمهوری باید با عمل به قانون زمینه را برای اعتلای همه جانبه کشور مهیا کنند.

امام جمعه آوج با قدردانی مجدد از مشارکت میلیونی در ایجاد حماسه مدنظر مقام معظم رهبری بیان کرد: قطعا این حضور دل‌شاد کننده یاران انقلاب و دلسرد کننده و مأیوس کن دشمنان و بد دلان در شرق و غرب عالم بود.

انتهای پیام/77005/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول